Skip to main content
Vraag

TV+ app installeert niet

• October 20, 2024
  • 14 reacties
  • 176 keer bekeken

Goeiedag,

Iemand misschien enig idee waarom de KPN TV+ app niet kan installeren op mijn Samsung Galaxy S22 Ultra? Alles is up-to-date en de algemene manier om op te lossen werken niet.

Bedankt alvast!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 22, 2024

Hi @grotesmurf14, wat raar dit. 

Mag ik aannemen dat je de gewone versie van Android draait? Het klinkt cliché, maar heb je toestel ook even uitgeschakeld en weer ingeschakeld? Werkt het downloaden of updaten van andere apps wel goed?

• Auteur
  • Topper
  • October 22, 2024

Bedankt voor je reactie en heel raar inderdaad. Andere apps hebben soms een update probleem maar dat komt altijd vanzelf goed met een nieuwe versie. Het is Android 14 met Samsung One UI 6.1. En al meerdere keren uit- en aangezet 😉

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 29, 2024

Ok, dan is het echt specifiek KPN. Als je die update annuleert en de app helemaal verwijderd en daar de app opnieuw download, lukt het dan wel? Het lijkt erop dat die installatie ergens vastloopt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 29, 2024

En als je het direct vanuit de Play Store doet?

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.epg

• Auteur
  • Topper
  • October 29, 2024

Bedankt maar zelfde resultaat helaas...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 29, 2024

Je hebt toch niet iets als VPN op je toestel?

• Auteur
  • Topper
  • October 29, 2024

Nee ook niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • October 29, 2024

In je screenshot zie ik nu ook 2 x het logootje rechtsboven voor wifi bellen. En ook 2 x de sterkte voor mobiele verbinding.

Ook heel typisch. 

Of zitten er 2 telefoon nummers in?

wjb
Wijsgeer
  • October 29, 2024

In je screenshot zie ik nu ook 2 x het logootje rechtsboven voor wifi bellen. En ook 2 x de sterkte voor mobiele verbinding.

Ook heel typisch. 

Dat is een dual-sim telefoon waar beide sims actief zijn.

• Auteur
  • Topper
  • October 29, 2024

Ok, dan is het echt specifiek nu. Als je die update annuleert en de app helemaal verwijderd en daar de app opnieuw download, lukt het dan wel? Het lijkt erop dat die installatie ergens vastloopt. 

Lukt ook niet. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 2, 2024

Dan probeer ik hier te achterhalen hoe dit kan. 

Ik zie dat je een Samsung One UI 6.1 met Android 14 hebt. Zou ik ook mogen weten welke versie je van de TV app nu hebt die je probeert te updaten?

• Auteur
  • Topper
  • November 2, 2024

Bedankt! Ik heb de app verwijderd (dat is zo'n standaard oplossing die Google Play Store noemt) en probeer de nieuwste versie 08.57.01 te installeren maar zelfde melding. 

Alle caches verwijderd. Play Store opnieuw geïnstalleerd etc.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 2, 2024

Pfff.

Werkt het via de browser wel? Bij voorkeur Google Chrome op Samsung. 

http://tv.kpn.com

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 5, 2024

Het wordt hier niet herkend @grotesmurf14. Als laatste redmiddel, zou je je telefoon een harde reset willen geven?