Skip to main content
Beantwoord

TV+ App laat me niet meer inloggen op mijn iPhone 16 Pro

• May 17, 2025
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Sinds een tijdje werkt de tv app niet meer op mij telefoon. Heb de IPhone 16 pro.

meerdere keren alle stappen doorlopen die overal vermeld staan maar blijft de fout melding geven.

Kan nu niet inloggen probeer het later opnieuw.

wat kan dit zijn. Best vervelend zo langzamerhand

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Richardk75, dat klinkt inderdaad vervelend! Merk je dit ook op andere apparaten, of via een browser via tv.kpn.com? Of speelt het daar ook?

Je zegt dat je alle stappen hebt doorlopen, kan je vertellen welke stappen dat precies zijn? Als we dat weten krijgen we een beter beeld van de situatie. 

Daarnaast ben ik ook benieuwd welke versie van iOS op jouw iPhone staat en of je gebruik maakt van een VPN.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Richardk75, dat klinkt inderdaad vervelend! Merk je dit ook op andere apparaten, of via een browser via tv.kpn.com? Of speelt het daar ook?

Je zegt dat je alle stappen hebt doorlopen, kan je vertellen welke stappen dat precies zijn? Als we dat weten krijgen we een beter beeld van de situatie. 

Daarnaast ben ik ook benieuwd welke versie van iOS op jouw iPhone staat en of je gebruik maakt van een VPN.

• Deelnemer
  • June 1, 2025

Ik heb dit probleem ook op mijn nieuwe iPhone 16 pro Max. Op de oude  iPhone 8 Plus werkt de KPN tv app nog gewoon. Het verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@tieneman, kan je de andere vragen die ik aan Richard stelde dan ook beantwoorden? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.

• Deelnemer
  • June 2, 2025

Ik heb her advies over NordVPN gevold. Na aanzetten van threat protection kon ik weer inloggen. 

Jasper van KPN
Moderator

Goed om te lezen dat het gelukt is ​@tieneman. De app is niet bedoeld om via VPN te gebruiken, maar we zien vaker dat dat helpt bij NordVPN. Veel kijkplezier.