Skip to main content
Beantwoord

TV+ app op iPad en iPhone werkt niet goed

• March 4, 2025
  • 4 reacties
  • 121 keer bekeken

Goedemiddag,

sinds 1-2 weken werkt beeld in beeld kijken niet meer. Zodra je het scherm verkleint stopt hij met afspelen en als je er dan op tikt om weer af te spelen wordt het scherm weer groot.

tevens loopt hij regelmatig vast en dan wordt het scherm zwart en kan je minimaal een half uur helemaal niet meer kijken.

dit is zowel op mijn iPad en iPhone.

loopt hij vast op de iPad blijft het beeld daarna ook zwart op de iPhone.

hier had ik vroeger nooit last van, waar kan dit aan liggen ?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@KijkerAngela, de update hiervoor is vanmorgen beschikbaar geworden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@KijkerAngela, ik zag je reactie in een ander topic hierover al. Het is momenteel bekend en er wordt aan gewerkt. In eerste instantie komt de knop terug om de uitzending verder te laten gaan in het kleine schermpje (Picture in Picture (PiP) zoals het heet). Dat wordt momenteel getest en zal vermoedelijk in de volgende update terugkomen. Als er een update is delen we dat in product updates.

Met een latere update zal het ook blijven doorspelen als je het minimaliseert, zodat je niet meer op play hoeft te drukken. Die ingreep heeft wat meer voeten in de aarde waardoor dat wat langer duurt. Het komt wel weer dus 🙂

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hoi ​@KijkerAngela, de update hiervoor is vanmorgen beschikbaar geworden!

• Auteur
  • Topper
  • March 7, 2025

Het werkt inderdaad weer. 
super !

dank jullie wel 

Jasper van KPN
Moderator

Helemaal goed, veel kijkplezier weer! Dat het eerst even pauzeert gaat in de toekomst ook nog aangepakt worden dus, dan zal het nog makkelijker worden 🙂