Skip to main content
Vraag

TV app op iPad werkt niet meer

• December 30, 2024
  • 5 reacties
  • 289 keer bekeken

Sinds enkele dagen werkt de tv app niet meer op iPad maar nog wel op iPhone.  Ik heb vanalles geprobeerd: nieuwe ww, herinstallatie , uiteraard iPad herstarten maar niet helpt.  Foutmelding is dat het even niet lukt en ik het over een tijdje weer moet proberen.  
Hoe kan ik dit oplossen?

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi Ank_, welkom op de KPN Community. Wat een lastige situatie, wat voor een versie iPad heb je en welke versie van iOS draai je daar op? Er is niet iets van een adblocker, VPN of andere beveiligingssoftware actief op de iPad?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 10, 2025

Ik heb een iPad Air 5e gen en iOS 18.1.1.

Ik heb opnieuw geprobeerd de (nieuwe?) app te installleren, en ook de iPad te resetten maar helaas……. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • January 13, 2025

Vreemd, ik durf dan niet te zeggen wat er precies misgaat Ank_ . Je draait niet een bepaald beveiligingsprogramma of iets dergelijks op de iPad die het netwerkverkeer kan beïnvloeden? Als de problemen aanhouden zou ik even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • June 7, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem.

betreft iOS iPadOS 18.5  ( sinds een week ongeveer !!! )

iPad Air 13” (M2)

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo ​@clmdriessen ik was even op vakantie en ik heb dit topic niet tijdig onder ogen gekregen. Ik kan ook even niet plaatsen waarom dit topic gesloten is. Ik zie dat je inmiddels in gesprek bent met een collega in je eigen topic gelukkig. Alles werkt weer?