Skip to main content

Op mijn nieuwe iPhone 16 kan ik niet inloggen op de iTV+ app. Zowel met KPN ID als contractnummer geeft : “Login fout, Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.”

Op mijn Macbook en iPad werkt het wel, evenals op mijn oude iPhone X.

iPhone opnieuw opstarten, app opnieuw installeren, inloggegevens opnieuw intypen, etc heeft niet geholpen.

Heeft iemand een suggestie?

Hoi @Peter.L, dat is een rare situatie. De inloggegevens kloppen blijkbaar, maar toch logt de app niet in. Welke versie van de app heb je precies geïnstalleerd? Lukt het inloggen in een browser op deze iPhone op tv.kpn.com wel?

Hoi @Jasper van KPN,

Dank voor je bericht. Ik heb de KPN TV+ App recentelijk weer opgehaald van de App Store: versie 08.56.00.

Het inloggen in Safari op de iPhone lukt inderdaad ook niet! Ik krijg wel het Start-scherm…

Ik heb even mee getest op de 16 Pro, bij mij werkt alles gewoon.
iOS 18.1 en alle meest recente versies.

Ik ben iets op het spoor!

Het heeft te maken met mijn (Nord) VPN. Als ik die pauzeer, kan ik inloggen!

Vreemd, want die gebruik ik op mijn iPad en MacBook ook en daar heeft het geen nadelige gevolgen.

Als ik meer weet, laat ik van me horen.

Aanvullende info:

Ik gebruik NordVPN op al mijn apparaten naar tevredenheid.

Wat blijkt, op mijn nieuwe iPhone 16 stond ‘Threat Protection’ van NordVPN (nog) niet aan. Nadat ik deze (altijd) heb aangezet, kan ik gewoon inloggen op de KPN TV+ App!

Dank voor het meedenken, wat mij betreft is mijn probleem hiermee opgelost.

Goed om te lezen dat je het gevonden hebt @Peter.L! Ik had in eerste instantie niet aan een VPN gedacht, het kan soms in een andere hoek zitten blijkt 🙂 Veel kijkplezier weer!

Reageer