Skip to main content
Vraag

TV+ App op smart-tv loopt vast voor ik een programma kan openen

• February 14, 2026
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

ik zet hem net op mijn tv en de app loopt nog voor ik een programma kan openen vast?
Waardeloos gewoon.
Plus mijn film1 en Netflix abonnement zitten slotjes op?

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt

8 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Anne-Marie, dat klinkt niet goed. Wat voor tv heb je precies, en welke versie van onze app staat daarop? Wat gebeurt er precies als het vastloopt, krijg je daarbij bijvoorbeeld een foutmelding of iets anders?

Waar die je de slotjes precies staan, waar in de app?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

• Auteur
  • Topper
  • February 16, 2026

Ik heb een Philips Android van 2021 en ik heb de app gedownload van de app store op de televisie.
Dat zou dan toch de laatste moeten zijn.
Ik krijg geen foutmelding, de app doet gewoon niets. Loopt vast en ik kan er alleen uitkomen door naar bronnen te gaan.

Ik heb hem daarom meteen verwijderd.

Jasper van KPN
Moderator

Via de Play Store kan je inderdaad alleen de laatste versie downloaden. Welke versie van Android staat er op jouw Philips tv? 

En op welk punt loopt de app precies vast? Is dat bijvoorbeeld in het menu of ergens anders? We denken graag met je mee, maar als we niet weten wat er precies gebeurt is dat lastig.

Als je wel in het menu komt kan je bijvoorbeeld ook naar Instellingen en dan Apparaat instellingen kunnen gaan, daar is een schakelaar om Multimedia tunneling aan of uit te zetten. Als de app geen zender kan starten kan het helpen om die schakelaar naar de andere optie te zetten. 

• Auteur
  • Topper
  • February 17, 2026

De laatste update was 13 febr. 2026 versie eindigt op 0005.115
De app loopt meteen vast.

Maar dank je voor het meedenken, hier wordt het te moeilijk voor me.
Dus gebruik ik de app niet.

Sorry :)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 17, 2026

Euh.... welke app heb je? Dit is de huidige versie. Zie onderaan. 

En slotjes bij de streamingdiensten klopt. Je kunt die trailers natuurlijk niet zien in de KPN TV-app.

Jasper van KPN
Moderator

Dat versienummer komt mij ook niet bekend voor inderdaad. De meest recente versie van de TV+ App is 08.87.00, zoals de foto van Peter ook laat zien.

Als je wilt kunnen we verder met je meedenken naar wat er gebeurt. Als je dat liever niet doet kan dat natuurlijk ook. Heb je dan wel een andere manier op tv te kijken, bijvoorbeeld via een tv-ontvanger van ons?

• Auteur
  • Topper
  • February 18, 2026

Nee dank je, ik kijk wel via de ontvanger van kpn, maar toch bedankt.

Jasper van KPN
Moderator

Dat is ook een prima optie om tv te kijken. Mochten we je daar in de toekomst mee kunnen helpen dan weet je ons ook te vinden 🙂