Skip to main content

Ik merkte dat de app ineens een programma dat ik op mijn iPad aan het terugkijken ben, niet meer klein in beeld afspeelt wanneer ik op de home knop druk. Eerder deed ie dat wel. Heb ik misschien een instelling gewijzigd of heeft het misschien met een update te maken? Kan ik dit zelf oplossen? Ik vind het echt heel vervelend dat ik mijn tablet niet even voor iets anders kan gebruiken tijdens het terugkijken. 

Hallo @Sushi2703, er is voor zover mij bekend geen algeheel issue met het in klein scherm doorspelen van de Tv+ app. Wat gebeurd er precies als jij teruggaat naar het "Homescreen"? Blijft het kleine schermpje dan zwart of verschijnt het überhaupt niet? 

Verder ben ik wel even benieuwd van welke iOS versie jij op de iPad gebruik maakt. 

Hi. Ik heb een oudje, dus misschien is mijn ios inderdaad verouderd. Hij draait nu op  17.6.1. 
Als ik nu op de homeknop druk, sluit de app helemaal af, dus ik krijg helemaal geen klein beeld. Oh. Krijg nou wat! Nu ineens wel 😂. Sorry. Het probleem heeft zichzelf opgelost. Bedankt voor het meedenken.

Dat is goed om te horen @Sushi2703. Hou het vooral in de gaten en laat het weten als er nog problemen zijn. 

Reageer