Skip to main content
Vraag

TV+ app voor Smart TV werkt niet goed op nieuwe TCL televisie

• 24 maart 2025
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Sinds enkele maanden een nieuwe TCL televisie. In begin probleem met installeren KPN TV+ app (identificatie-inlog) en schokkerig beeld en geluid.
Sinds een paar weken na update een dag of 10 helemaal niet meer kunnen inloggen. Gisteravond eindelijk gelukt, maar nu kom ik niet verder en valt beeld uit / op zwart of start TV weer opnieuw op. Ik kan geen zender opstarten. (Andere apps werken overigens wel goed)

Heb een paar weken geleden de app meerdere keren eraf gegooid en opnieuw gedownload - kreeg toen de inlogproblemen en aarzel om het weer te doen.

Wat is er aan de hand???

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 61119 reacties
  • 24 maart 2025

Dit is bekend. Is al aantal weken.

Ook met ChiQ, Nikkei, Sharp en een doodenkele Sony en Philips werkt het niet.

Probleem is: het moet met 100-en verschillende tv merken en streaming apparaten werken. Helaas was dit probleem niet naar voren gekomen bij het testen van de huidige versie.

Geduld is het enige wat ons, klanten, rest. Hoewel de app op al mijn apparaten (losse streamingboxjes) wel werkt.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@GerardHouten. Wat je beschrijft klinkt inderdaad als hetgeen Peter beschrijft. Hiervoor zal een update moeten komen, daar wordt aan gewerkt. Als die update er is delen we het in Product Updates. Hou dat dus in de gaten. 

Reageer