Skip to main content

Ik heb een LG CS 2022 model en die is bekabeld aangesloten op internet met 1 gbps verbinding. App loopt regelmatig vast met name bij zappen en spoelen van programma's. Een enkel keertje sluit het ook af. Als ik de app opnieuw start dan werkt alles weer maar na een tijd. Na een uur en soms na paar min gebeurt het weer. Andere apps zoals youtube, netflix, rakuten tv werken probleemloos. Het is heel irritant, Help!

Hallo @Ado76, u zou ook de tv-ontvanger aan kunnen sluiten...hebt u ook nog 's meer mogelijkheden qua terugkijken en dergelijke.


Hallo @Ado76, u zou ook de tv-ontvanger aan kunnen sluiten...hebt u ook nog 's meer mogelijkheden qua terugkijken en dergelijke.

Hoi, dank voor de tip. Ik ben dit jaar verhuisd en heb een cinema wall laten maken. Ik wou 1 afstandsbediening en ben er vanuit gegaan dat de app gewoon goed werkt. Een kastje past qua maat niet op mijn meubel. Qua kleur ook niet trouwens. 


Welke tv-ontvanger hebt u? Als het een +Box is kan hij desnoods achter het meubel geplaatst worden...werkt met Bluetooth namelijk.


Helaas kunnen de smart TV apps van KPN qua stabiliteit, functionaliteit en beeldkwaliteit niet tippen aan die van een TV ontvanger.

Ook mijn advies zou zijn om een TV ontvanger te gebruiken. Als dat een 5202 of een TV+ Box is dan kan je die ook uit het zicht plaatsen.