Skip to main content

kan niet meer inloggen in de tv app van kpn. dit kan niet meer sinds de update.ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd en de app meerdere malen opnieuw gedownload. andere apps werken wel

... Ik heb al een nieuw wachtwoord aangevraagd ...

Waar heb je dan een nieuw wachtwoord aangevraagd? Er is toch niemand die jou een nieuw wachtwoord kan "geven", dat zal je toch echt zelf moeten doen.

Nee ik heb zelf een nieuw wachtwoord aangevraagd. Dit ook omdat de app continu zegt dat het inlog id en wachtwoord niet kloppen

Nee ik heb zelf een nieuw wachtwoord aangevraagd. 

Waar heb je dan een nieuw wachtwoord aangevraagd?

Een wachtwoord is toch typisch iets wat jezelf instelt en niet door iemand anders laat instellen?

Een wachtwoord instellen doe je in MijnKPN.

Hoi @MB87, welkom op onze community! Is het nog gelukt een nieuw wachtwoord aan te maken? Anders ben ik wel benieuwd welke stappen je doorloopt en waar je precies tegenaan loopt

Nee het is niet gelukt. Na de update van de app moest ik mij opnieuw inloggen. Toen gaf hij aan dat het email adres en wachtwoord niet overeen kwam. Ik heb toen zelf een nieuw wachtwoord ingesteld de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw gedownload. Maar hij blijft die fout melding geven

En als je met je abonnementsnummer inlogt @MB87 , wil het dan ook niet?

Nee heb alles al geprobeerd

Dan kan ik me wachtwoord invullen maar ik kan hem dan niet versturen die knop werkt dan niet

Nee heb alles al geprobeerd

Wat voor foutmelding krijg je dan als je met je abonnmentsnummer inlogt @MB87 ???

Heb je wel tv van KPN met een tv-decoder???

Zo nee, dan kun je ook niet van de apps gebruik maken of online tv kijken.

Ik heb de app altijd kunnen gebruiken jaren lang. na de update werkt hij niet meer. Als ik het met mijn abonnement nummer doe kan ik alles invullen maar de knop van versturen  werkt dan niet

Kan je met dat emailadres en wachtwoord wel inloggen in MijnKPN?

Ja

En er zitten echt twee underscores tussen marcel en boer?

Reageer