Skip to main content
Vraag

TV+ app werkt niet op Samsung S20 5G en Nothing 3a pro

• May 21, 2025
  • 9 reacties
  • 26 keer bekeken

mijn situatie is als volgt:

ik heb tv+ app op 4 verschillende apparaten geinstalleerd staan.

tv philips oled808 ===> werkt goed, geen problemen

smartphone oneplus 6 met android 15 ===> werkt ook goed, zonder problemen

problemen met

smartphone Samsung S20 5G Android 13 ===> kan ik alleen NED 1, 2 e 3 kijken

smartphone Nothing 3a Pro Android 15 ===> kan ik alleen NED 1, 2 en 3 kijken.

ik heb 4G/5G en wifi geprobeerd, zonder succes.

kpn wifi op 2 verschillende locaties…..ook zonder succes.

op probleemtoestellen kan ik EPG zien, doorheen scrollen. maar als ik klik op NU KIJKEN, blijft het circeltje maar draaien zonder beeld en zonder geluid.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@ari2asem, welkom bij de KPN Community. Goed dat je jouw vraag hier neer legt, we denken graag met je mee.

Aan de Android versie ligt het in ieder geval niet. Om de KPN TV+ app te kunnen gebruiken, moet je Android 7 of hoger hebben. En dat heb je. Daarbij heb je het probleem op 2 verschillende softwareversies, dus daar zal het ook niet aan liggen.

Het zou nog kunnen liggen aan de hoeveel mensen die tegelijk kijkt. Je kan namelijk met 3 mensen tegelijk tv kijken. Deze 3 mensen kunnen op hetzelfde moment gebruikmaken van de app of de website tv.kpn.com. De tv-box telt niet mee. In dat geval zou je met minder tegelijk moeten kijken.

Als dit niet aan de orde is, dan zullen we verder moeten kijken.

Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren op de toestellen waarop de KPN TV+ app niet werkt? Als dit niet werkt, kijk dan eens of je jouw toestellen via apparaatbeheer op tv.kpn.com eruit kunt gooien en log dan opnieuw in.

Gebruik je toevallig een VPN op de toestellen waarop de app niet werkt? Met een VPN kan je namelijk niet kijken. Zet deze uit om gebruik te kunnen maken van de TV+ app.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

vpn? nee, geen vpn.

opnieuw geïnstalleerd? ja, bijlft hetzelfde probleem.

apparaatbeheer? alle apparaten verwijderd die niet werken. er staat nog alleen werkende oneplus 6 in apparaatbeheer.

hoeveel mensen/toestellen tegelijk kijken via de app?  1 toestel

ik kan een niet-werkend toestel toevoegen....google pixel 7a met graphene os (laatste versie)....lukt alleen NED 1,2 en 3.

wat ik zo bijzonder vind, is dat NED 1-2-3 wel werken op alle toestellen, maar andere zenders niet.

alle zender-data (video+audio data) komt toch vanaf dezelfde server bij mij binnen?

of is er per zender (of zendergroep) andere serverconfiguratie (bijv middels virtuele machines of zo) ?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmm, wat voor melding krijg je als je een andere zender probeert te kijken? Kun je een screenshot of foto plaatsen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 23, 2025

Hmm, wat voor melding krijg je als je een andere zender probeert te kijken? Kun je een screenshot of foto plaatsen?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Op welke manier ben je ingelogd op alle apparaten? Heb je dezelfde methode gebruikt? En ben je op alle apparaten met hetzelfde account ingelogd?

En wat ervaar je als je op tv.kpn.com wilt kijken? Lukt het dan wel?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 26, 2025

op tv.kpn.com lukt het wel, met firefox als browser. zowel op smartphone als op desktop computer, lukt allebei.

in apparaatbeheer (op firefox) heb ik nog 2 smartphones staan. meer niet.

ik heb beide manieren geprobeerd: met e-mail ( er hangen 2 abbonementen hieronder) en met 2 verschillende acxountnummers die met 2000 beginnen.

op smartphone's geprobeerd met beide accountnummers verschillende profielen aan te maken ( dit lukt zonder problemen). maar op deze manier (met verschillende profielen, verschillende accountnummers) lukt het alleen NED 1-2-3.

verder blijft bij andere zenders rondjes draaien zoals op screenshot.

ik vind het scrollen door EPG via firefox erg onprettig.

daarom wil ik graag via tv-app kijken.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dit is wel echt een bijzonder probleem, ​@ari2asem. Je stelt me echt voor een raadsel. Ik wil dit graag voorleggen aan het TV team. Daarvoor heb ik wel wat extra informatie van je nodig. Zou jij je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 29, 2025

Dit is wel echt een bijzonder probleem, ​@ari2asem. Je stelt me echt voor een raadsel. Ik wil dit graag voorleggen aan het TV team.

ja, heel graag aan tv team voorleggen.

profiel is aangepast

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Bedankt! Ik ga het voorleggen. Zodra ik meer weet, hoor je weer van mij.