Skip to main content
Vraag

TV+ app wil niet starten op mijn smart tv

• 21 maart 2025
  • 8 reacties
  • 48 keer bekeken

tv plus werkt niet op mijn smart tv.

hij wil niet opstarten en blijft in het start beeld hangen.

8 reacties

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 21 maart 2025

Hij werkt momenteel niet op oa TCL, Chiq en Nikkei. Daar wordt hard aan gewerkt. 

En ik zie camper in je naam. Je weet dat die app het sowieso buiten je eigen wifi thuis ook niet doet, neem ik aan.

Zolang de camper bij je huis staat kan het dus nog. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 21 maart 2025

Ook op mijn oprit dus verbonden met huisnetwerk blijft hij hangen en start niet op.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 21 maart 2025
Camper12 schreef:

Ook op mijn oprit dus verbonden met huisnetwerk blijft hij hangen en start niet op.

Ja, dat geef ik dus aan. Er zijn flinke problemen. 

Welk merk tv?

En in de camper heb je dus eigenlijk niets aan die app. Dan adviseer ik meestal NLziet. Dat kun je ook voor één maand nemen. 

En bij KPN TV  kun je ook een Digitenne huren. Ook voor minimaal één maand. Dat is data besparend. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Camper12, net als Peter ben ik ook benieuwd welk merk en model tv je precies hebt. Kan je dat aangeven?

De Smart TV app is zoals hij zegt alleen te gebruiken op je thuisadres, op andere adressen zal die niet werken. Je kunt daar wel de mobiele app gebruiken en bijvoorbeeld via een Chromecast op de tv kijken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Jasper bedankt voor je antwoord .

Het merk van mijn tv is een Denson.

Vriendelijk bedankt en een prettige dag.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 24 maart 2025

Nog nooit van gehoord. Staat ook niet in de itv lijst voor de afstandsbediening van het kastje. 

Maar het werkt momenteel ook niet met TCL, Chiq, Nikkei, Sharp en nog een paar merken. Geduld dus. Maar ben bang dat het door de complexiteit nog wel 2 weken gaat duren. 

En zodra je met de camper gaat trekken heb je toch niets aan die app. Zelfs niet als het weer gefixt is.

Jasper van KPN
Moderator

Ik moest ook even zoeken naar het merk Denson, het model wat ik zag is specifiek voor recreatiedoeleinden bedoeld. Dat sluit mooi aan bij hoe je het wilt gebruiken dus 🙂

We zijn hiervoor inderdaad afhankelijk van de update, als die er is zal het thuis in ieder geval weer gebruikt kunnen worden. Als er een update is delen we dit in Product Updates.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 24 maart 2025

Voor de camper is NLziet ook meer geschikt. Dat kun je ook voor kortere periode nemen. 

En data besparend live kijken via Digitenne kastje. Bij itv ook voor kortere tijd erbij te huren. 

De kpn app heb je niets aan zodra je de oprit verlaat. De app zal dan melden dat je niet met je aansluiting verbonden bent. 

Reageer