Skip to main content

wij hebben 2 witte kastjes dat zijn wifi versterkers werd ons gezegd die moet je in de meterkast vlakbij de kpn kast samen op elkaar koppelen hebben we meerdere keren gedaan de lampjes branden dan goed en dan gaan ze naar de tv toe de ene gaat dan weer op rood branden en veranderd niet de ander brand wel wit.  en onze tv valt ook regelmatig weg. hebben alle tips van de medewerker gevolgd tot tig keer aan toe maar het wordt maar niet beter  weer gebeld en weer krijgen we het zelfde antwoord u moet dit en dat doen maar verder weten ze het niet.

 

we hebben deze spullen al jaren

2 witte kastjes voor in het stopcontact en de  Arris Vip2952 V2 kastje iemand hier ook zo ellende mee?????

Ha @mitkel, welkom! Ik begin even onderaan jouw bericht:

….

2 witte kastjes voor in het stopcontact ….

Je bedoelt hier de draadloze verbindingsset mee? Heb je die per se nodig voor het aansluiten van de tv-ontvanger? Anders zou ik je willen adviseren om die er tussenuit te halen. Deze werken soms heel instabiel, wat problemen als het wegvallen van de tv kan veroorzaken. 

wij hebben 2 witte kastjes dat zijn wifi versterkers werd ons gezegd die moet je in de meterkast vlakbij de kpn kast samen op elkaar koppelen hebben we meerdere keren gedaan ...

Heb je de vierkante witte of de vierkante ronde? En welke Experia Box heb je?  In het geval van SuperWifi (de ronde) draait bij de Experia Box V10A en de Box 12 het modem mee als ‘master’. Je hoeft dan niet eentje naast het modem te zetten. Bij de V10 is dat wel het geval. Mocht je hier problemen mee hebben, kan je een schone installatie van de SuperWifi punten proberen:

 


Goede dag,

 

Ja die schijnen we nodig te hebben want daar voor hadden we ook problemen en toen kregen we deze en was het weer even goed tot een maand geleden en nu hebben we steeds die ellende.

zij 2 witte langwerpige kastjes die moet je eerst samen op elkaar bij de modem in de meterkast laten  contact laten maken en dan moet je ze bij de tv kastje in de buurt plaatsen. Werd ook gezegd probeer het rechtstreeks een kabel door je huis.

het werkt niet.

 


Ha @mitkel, had je ook naar de rest van mijn verhaal gekeken? Heb je geprobeerd ze er tussenuit te halen? En heb je de SuperWifi al eens opnieuw geïnstalleerd? Je kunt ook altijd even bellen met 0800-0402. Mijn collega's denken graag met je mee.Â