Beste KPN,
Ik heb hier al een contact met jullie over gehad, maar we blijven problemen hebben met een haperende en uitvallende tv en internet bij ons thuis. Dit is met name in de avond, waarom, geen idee.
We worden er knettergek van om steeds maar weer de glasvezel kabel en internet kabels er uit te halen en erin te stoppen om weer tv te kunnen kijken internet te hebben.
Er zit ook geen regelmaat in. Soms gaat het een hele dag goed en soms ook 5 x op een avond dat de boel uitvalt.
We hebben een experiabox v10, Inmiddels hebben we een nieuw glasvezelkastje.
Er zijn geen sonos apparaten in huis.
De instellingen van de zonnepanelen omvormer staat op IGMP requests off (op verzoek van de KNP monteur)
Het enige wat ik nog kan bedenken is dat een nieuwe KPN-router mogelijk een oplossing is.
We hebben wel een internet splitter in huis, maar die is van tp-link type TL-SG108E en wordt aanbevolen door KNP. Ik kan nog proberen om deze een eigen IP adres te geven.
Ooit heeft een vriendelijk mevrouw van KPN verteld dat het mogelijk ook door trillingen in de grond kan komen dat het glasnetwerk problemen geeft, maar dat lijkt me nou niet echt een reden.
Bekabeling werkt prima.
Feitelijk zijn we door alle oplossingen heen en overweeg om naar een andere provider te gaan.
Het kan toch niet zo zijn dat continue de hele bende uitvalt terwijl de lampjes op groen staan.
Kortom: HELP!!
Gr Wilbert Peters