Skip to main content

Wanneer komt er een oplossing van het niet synchroon lopen van het beeld en het geluid? Ik weet dat het een bekend probleem is, echter vind ik dat de oplossing wel erg lang op zich laat wachten.  
 

Ik ben ingegaan op het aanbod om de TV+ box te gaan gebruiken, echter heb ik er nu al spijt van. Ik ben er alleen maar op achteruit gegaan. De box is naar mijn idee veel te vroeg uitgebracht met te veel kinderziektes. 

Zit niet veel anders op dan je contract uitzitten en dan naar een ander….


Zit niet veel anders op dan je contract uitzitten en dan naar een ander….

Nee het is niet anders. Als KPN het defect niet verhelpt dan wordt het een andere provider. Overigens steeds meer storing ook de laatste tijd. Zoals terugkijken niet meer mogelijk is. 


Zit niet veel anders op dan je contract uitzitten en dan naar een ander….

Nee het is niet anders. Als KPN het defect niet verhelpt dan wordt het een andere provider. Overigens steeds meer storing ook de laatste tijd. Zoals terugkijken niet meer mogelijk is. 

Wat ervaar je met terugkijken? Waarom is dit voor jou niet mogelijk? Maak hier gerust even een nieuw topic voor aan als je wilt dat we met je meedenken. 


Ik heb de tips nagekeken en het lijkt aan de TV+ box te liggen. Wij hebben een Philips TV en Sonos  Beam.

 

bij de KPN tv app via de android omgeving van de TV heeft geen problemen, maar zodra we live kijken of terug dat maakt niet uit. Daarbij moet bij elke nieuwe update opnieuw de geluidsvertraging opnieuw ingesteld worden. Maar nu zit er vertraging op 40ms. Maar 20 is niet goed en 40 ook niet. 
 


Maak je een eigen topic voor jouw vraag aan, @DannyD88? We denken graag met je mee.