Skip to main content
Vraag

TV beeld en geluid stottert, staat stil, wifi idem

• December 25, 2024
  • 12 reacties
  • 106 keer bekeken

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img

Beeld en geluid tv stottert, staat stil. Wifi regelmatig onderbreking verbinding. Alle adviezen uitgeprobeerd.. Ook na telefonisch contact. Inmiddels al enige weken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 25, 2024

Nou dan gaan we je proberen te helpen ​@KlaasB . Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 25, 2024

Nee

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 25, 2024

Is draadloos aangesloten.

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 25, 2024

Ik krijg geen reactie, dus stop er mee!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@KlaasB, de KPN community is eerst en vooral een plek waarbij de leden onderling met elkaar in gesprek gaan over problemen en elkaars vragen. Moderators springen bij indien nodig. Het kan dan inderdaad voorkomen dat je een vraag stelt en je niet direct antwoord krijgt vanuit de community. De moderators reageren in topics op basis van binnenkomst. 

Je geeft aan dat de KPN TV+ box draadloos verbinding heeft met het KPN modem. Is het mogelijk om de tv-ontvanger bekabeld aan te sluiten op de modem? Al is het alleen maar om te testen of het tv kijken dan wel stabiel is. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 29, 2024

Beste ​@KlaasB ik lees in je profiel dat je een Experia V8 hebt. De TV+box is niet geschikt om draadloos daar op aan te sluiten en verder kun je de V8 omruilen voor een nieuwer type modem, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/internet/modemcheck

CC: ​@Jeroen van KPN 

Verder staat in je profiel bij type tv ontvanger je televisiemerk, er wordt echter bedoeld het merk en type tv-decoder die je van KPN in bruikleen hebt, in jouw geval dus een TV+.

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 29, 2024

Jeroen: tijdens het haperen van beeld en geluid, heb ik ook problemen met mijn mobiele telefoon wat betreft de internetverbinding. Dus bekabeling lost m.i. het probleem niet op. Los vh feit dat ik daarvoor een meter of 12 kabel moet aanschaffen.

Dagelijks soms uren achtereen geen probleem. Maar iedere dag ook weer de haperingen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 29, 2024

Heb je mijn reactie niet gelezen ​@KlaasB ???

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 29, 2024

Jan: ik ga dat nu doen.

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 29, 2024

JanD: als ik dat doe, krijg ik de melding "Jouw modem is nog helemaal goed".

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 29, 2024

JanD: als ik dat doe, krijg ik de melding "Jouw modem is nog helemaal goed".

Beste ​@KlaasB , dan heb je ook geen V8 (meer).

Welk model type heb je dan?

Dan moet je je profiel even bijwerken, anders worden we op het verkeerde been gezet.

KlaasB
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 29, 2024

Kpn box 12.