Skip to main content

Heb een KPN box 12b die draadloos/via WIFI signaal aan TV geeft. Beeld van TV is o.k. Het geluidssignaal wordt through een digital to analog audio converter doorgezet naar mijn versterker en speakers ( en oa vandaar via de koptelefoon uitgang van de versterker doorgeleid naar een draadloze zender voor sennheiser kinback). Het functioneerde allemaal perfect. Toen ik de source voor signaal voor TV opnieuw moest zetten naar MDMI-1, heb ik mogelijk onderweg een verkeerde toets ingedrukt. Resultaat is in ieder geval dat mijn audiosignaal sindsdien een storingsgeluid is, trrttrtrtrtrrtrtt. Heb uiteindelijk een medewerker/monteur van KPN aan de lijn gehad, die geen advies voor mij had. Laat een externe (aan KPN) deskundige bij mij aan huis komen of probeer TV terugzetten naar fabrieksinstelling.) Beide nog niet geprobeerd. Eerst mijn vraag: heeft iemand een ander idee voor oplossing van mijn audioprobleem.

Ik heb zelf de oplossing van mijn probleem gevonden. Ik heb gekozen audio-instelling: stereo PCM samen met instelling audio optimaliseren: passthrough. Pfff.

Hoi @Theo Camp. Welkom hier! Wat goed om te lezen dat je het probleem zelf al hebt verholpen. Bedankt voor het delen van jouw oplossing.

Reageer