Skip to main content

Ten einde raad. Sinds kort wederom tv in mijn pakket genomen, maar ondervind ernstige storingen in het beeld. Zowel bij het kijken naar tv ontvanger als via de app op mijn Sony tv zijn deze storingen aanwezig. Beeld hapert soms hevig om de 10 sec to slechts 1 a 2 keer per uur. 
 

probleem speelt alleen bij tv beeld. Kijk ik via de ontvanger naar bv Netflix is er geen verstoringen. Ook andere apps op tv zoals de prime en Videoland geen enkele verstoringen. Ook via nlziet wat nu er nog naast loopt geen enkel probleem. Daarnaast ziet het beeld via zowel ontvanger als app er onscherp uit wat ook niet is op te lossen.

 

vorige week vrijdag een aantal uren telefonisch ondersteuning heeft tot niets geleid. 
 

tv is bedraad aangesloten en ook de tv ontvanger. Via wifi speelt dit probleem eveneens.

 

wie weet nog raad 

Vervelend, je zou eens kunnen proberen de modem te herstarten. Heeft bij mij in het verleden geholpen.


Welke KPN televisie ontvanger gebruik je? 


Vervelend, je zou eens kunnen proberen de modem te herstarten. Heeft bij mij in het verleden geholpen.

Modem is al eens opnieuw opgestart, alsmede gereset. Tevens het glas modem enige minuten spanningsloos gehad. 


Welke KPN televisie ontvanger gebruik je? 

De vip5202


Hallo @mpleizr ,

Je zou kunnen overwegen om over te stappen op KPN TV+. Je ontvangt dan een andere ontvanger. Wil je dat? Bel dan met 0800-0402. 


Hallo @mpleizr ,

Je zou kunnen overwegen om over te stappen op KPN TV+. Je ontvangt dan een andere ontvanger. Wil je dat? Bel dan met 0800-0402. 

Hier was ik een tijdje terug mee bezig, maar kon dit abo technisch nog niet overzetten. Pas vanaf december. Hopelijk dat dat voor een oplossing zorgt


Hoi @mpleizr. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Ik ben erg benieuwd of er al een oplossing is gevonden voor dit probleem. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag. 


Hoi @mpleizr. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice hiervoor? Ik ben erg benieuwd of er al een oplossing is gevonden voor dit probleem. Als dit niet het geval is hoor ik dat graag. 

Helaas heeft de hulp van jullie kant niets opgeleverd. Heb bijna een uur aan de lijn gehangen om alles uit te sluiten. Eindconclusie hij kon niets verder doen, en moest maar betalen voor verdere hulp bij andere afdeling 


Wat jammer dat er nog geen oplossing is gevonden voor dit probleem. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken, Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Wat jammer dat er nog geen oplossing is gevonden voor dit probleem. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken, Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Profiel zojuist aangepast


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Heb je op dit moment wel een stabiele bekabelde internetverbinding? Ik heb dit intern doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder voor jou onderzoeken en nemen contact met je op, mocht dat nodig zijn


Nog steeds problemen. Speelt echt alleen bij kpn tv en app. Dus niet iets modem  gerelateerd. Geef het op


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ben je inmiddels al gebeld door de technische afdeling hiervoor?


Wat jammer dat het probleem nog niet is verholpen. Ben je inmiddels al gebeld door de technische afdeling hiervoor?

 

probleem speelt nog steeds. Terugkeer na 2 jaar nog steeds deze problemen nog actueel snap ik niet. 
 

probleem zit in jullie encodets en hantering VBR met een zeer lage ondergrens. Hierdoor ontstaan de hikups. Daarnaast is het beeld bedroevend slecht en mag geen HD genoemd worden eerder opgepimpte SD met een waas over het beeld 

 

Sorry maar jullie zijn mij kwijt. Ga over naar andere aanbieder met 12mnd korting en tv kijk ik tot aansluiting via NLZIET. Deze geeft wel goed en storingsvrij beeld 

 


Ben je iets te kritisch krijg je geen reactie meer, tevens is er helemaal geen goede oplossing geboden zoals nu wordt verondersteld 

 

graag reactie op bovenstaande 


Wat vervelend dat het probleem er nog steeds is. Ik heb op 10 oktober gevraagd of je al contact hebt gehad met de technische afdeling, daar heb ik helaas nog geen antwoord op ontvangen. Omdat je geen antwoord gaf op deze vraag en aangaf dat je gaat overstappen naar een andere aanbieder kreeg ik de indruk dat je hier niet verder op door wou gaan. 

probleem zit in jullie encodets en hantering VBR met een zeer lage ondergrens. Hierdoor ontstaan de hikups. Daarnaast is het beeld bedroevend slecht en mag geen HD genoemd worden eerder opgepimpte SD met een waas over het beeld 

 

Je hebt het nu over variabele bitrate dus nu praat je over de Smart TV app? Of over unicast op TV+? Dat is me niet helemaal duidelijk. Er worden op dit moment verbeteringen gebracht aan de encoder i.v.m. haperingen in opnames. Dat is eind november volledig voltooid. Wellicht dat dat voor jou ook helpt.

 

 

 


Wat vervelend dat het probleem er nog steeds is. Ik heb op 10 oktober gevraagd of je al contact hebt gehad met de technische afdeling, daar heb ik helaas nog geen antwoord op ontvangen. Omdat je geen antwoord gaf op deze vraag en aangaf dat je gaat overstappen naar een andere aanbieder kreeg ik de indruk dat je hier niet verder op door wou gaan. 

probleem zit in jullie encodets en hantering VBR met een zeer lage ondergrens. Hierdoor ontstaan de hikups. Daarnaast is het beeld bedroevend slecht en mag geen HD genoemd worden eerder opgepimpte SD met een waas over het beeld 

 

Je hebt het nu over variabele bitrate dus nu praat je over de Smart TV app? Of over unicast op TV+? Dat is me niet helemaal duidelijk. Er worden op dit moment verbeteringen gebracht aan de encoder i.v.m. haperingen in opnames. Dat is eind november volledig voltooid. Wellicht dat dat voor jou ook helpt.

 

 

 

Heeft niets met bovenstaande opties te maken. Probleem zit in de tv app op Android tv(Sony) als ook de tv kastje. Zowel live als opnames zijn niet te bekijken zonder problemen. Er wordt weldegelijk gebruik gemaakt van variabele bitrate. Dit kan ik testen aan de hand van het modem en tv signaal 

 

een provider als nlziet heeft totaal geen problemen.


Meneer van Dale wacht nog steeds op een antwoord. Er was vanuit een ander topic gereageerd dat jullie ja jullie kpn het opnieuw oppakken, maar nee hoor als er zogezegd een antwoord is voor een probleem dat niet de oplossing is worstvergiftiging niets meer opgepakt. Ook een 2e is doodstil en inbreken in bestaande topics alleen reactie mijn collega komt bij u terug.

 

dus conclusie. Tv is net zo ruk als de service 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Heb je op dit moment wel een stabiele bekabelde internetverbinding? Ik heb dit intern doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder voor jou onderzoeken en nemen contact met je op, mocht dat nodig zijn

Kom op graag reactie. Er is niets opgelost.


Omdat je nog steeds dezelfde problemen ervaart met jouw tv-ontvanger heb ik dit probleem opnieuw doorgegeven aan onze technische afdeling. Zij gaan dit opnieuw voor je uitzoeken en nemen contact met je op als dat nodig is. 


Bedankt 👍


Vanaf heden gelukkig geen kpn meer, zit nu bij een ander zonder alle problemen. Het kan dus wel maar wat ik al zei. Het ligt aan de kant van kpn en hun infrastructuur