Skip to main content
Vraag

TV besteld maar zenders nog niet toegevoegd na twee weken

• November 26, 2024
  • 12 reacties
  • 65 keer bekeken

Hallo,

Inmiddels ben ik al bijna 2 weken aan het wachten op het toevoegen van de tv zenders aan mijn abonnement. Hoe lang gaat dit nog duren?

Groetjes,

Anke

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

Is eigenlijk een vraag voor de klantenservice 0800 0402. Maar over welke tv- zenders heb je het? Wellicht dat iemand een antwoord heeft?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 26, 2024

Beste ​@Ankke welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen???

Wat bedoel je met toevoegen van welke zenders???

Standaard heb je het basispakket met tientallen tv- en radiozenders en moet meteen goed werken.

Graag iets meer duidelijkheid.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Hallo,

13 november heb ik van alleen streamen mijn abo gewijzigd naar ook televisie kijken. Die wijziging blijft hangen. Ik kan dus nog steeds alleen streamen en geen tv kijken. Ik heb 13 november het nieuwe ITV kastje aangesloten. 

Ik kan ook momenteel niets wijzigen in mijn abo of diensten omdat er nog een wijziging open staat.

Groetjes,

Anke

JanD
Superuser
  • Superuser
  • November 26, 2024

Beste ​@Ankke , duidelijk, heb je de tv-decoder al eens een fabrieks-reset gegeven, dat helpt vaak om de boel op gang te brengen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Yes heb ik al meermaals gedaan. Volgens de klantenservice ligt het probleem bij KPN?

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

Kun je al wel online tv kijken via OnlineTV nadat je hebt ingelogd met je abonneenummer/pincode of met je MijnKPN account?

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

Er is een afdeling/backoffice binnen KPN die zoiets kan herstellen/doordrukken. Dan zal de helpdeskmedewerker een Ticket aan moeten maken om dat uit te laten voeren. De ene medewerker weet hoe dat moet/heeft korte lijntjes/kan dat organiseren. Een andere medewerker weet niet dat zoiets bestaat. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Haa,

Via die link werkt het wel. De app en het tvkastje niet.

Ik hoor de hele tijd terug dat er een storing is met het wijzigen en aanzetten van diensten? En m'n wijziging daardoor blijft hangen?

Groetjes

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

Vreemd…

Online werkt dus wel!

App (op mobiel of tablet?) werkt niet? Ook niet met inloggen Abonneenummer/pincode?

Heb je een SmartTV waar je via de Google Play Store KPN kun installeren?

Log je online in met je abonneenummer en pincode of met je MijnKPN account?

Wellicht dat je zelf nog het TV product moet toevoegen in MijnKPN en dat je daarna wél kunt inloggen met MijnKPN account?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Via de smart tv app krijg ik ook melding dat ik deze dienst niet beschikbaar heb, daar ingelogd met abonnement.

App op tablet en mobiel met kpn id. 

Tv is met streaming dienst aan m'n kpn id gekoppeld, daar staat nog een wijziging open naar tv zenders.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 26, 2024

Kpn app op telefoon werkt nu wel. Zal straks kijken thuis.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • November 26, 2024

Nou?