Skip to main content
Beantwoord

TV+ beter beeld na herstart modem V10

• March 15, 2025
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Vreemde waarneming modem V10

na enkele dagen naar goed beeld gekeken te hebben wordt het beeld lichter en fletser, als ik dan de stroom van het modem haal en na 1 minuut weer verbind is het beeld weer goed. Tot na weer een paar dagen is het weer het zelfde.

Komt iemand dit bekend voor?

Beste antwoord door Thommus_01

Zit de tv ontvanger rechtstreeks met een utp kabel op de Experiabox aangesloten? Er zit geen switch tussen ofzo?

Ik heb de fout gevonden, utp kabel defect. Kabel getest en blijkt weerstand op te bouwen. Na herstart modem werkt het goed na enige tijd bouwd de weerstand zich op tot ontlading door van stroom af te halen.

Dank voor reactie ik was te vlug met te posten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 15, 2025

Zit de tv ontvanger rechtstreeks met een utp kabel op de Experiabox aangesloten? Er zit geen switch tussen ofzo?

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 15, 2025

TV ontvanger ontvanger zit rechtstreeks met utp op het modem aan gesloten.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • March 15, 2025

Ik heb de fout gevonden, utp kabel defect. Kabel getest en blijkt weerstand op te bouwen. Na herstart modem werkt het goed na enige tijd bouwd de weerstand zich op tot ontlading door van stroom af te halen.

Dank voor reactie ik was te vlug met te posten.

Thommus_01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 15, 2025

Topic sluiten

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen dat je het probleem zelf hebt kunnen verhelpen, ​@Thommus_01!