Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box afstandsbediening code invoeren bij koppelen lukt niet

• January 18, 2025
  • 1 reactie
  • 59 keer bekeken

Ik ben sinds kort een nieuwe klant van KPN. Echter kan ik de afstandsbediening niet koppelen met de KPN TV+box & TV

Het gaat hier om een KPN TV+Box DIW7022

ik krijg het koppelscherm wel te zien met de toetsen 7+9, als ik dit doe kom ik wel bij de code die ingevoerd moet worden, maar dan kan ik deze niet invoeren en gaat het terug naar het koppel scherm.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Rik071. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om de afstandsbediening te koppelen. Misschien helpt het onderstaande topic je verder hierin. 

Mocht het na deze stappen nog steeds niet lukken, dan kunnen we kijken of er iets mis is met de afstandsbediening of de TV+ Box. Laat ons weten hoe het gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hoi ​@Rik071. Welkom op de community! Wat vervelend dat het niet lukt om de afstandsbediening te koppelen. Misschien helpt het onderstaande topic je verder hierin. 

Mocht het na deze stappen nog steeds niet lukken, dan kunnen we kijken of er iets mis is met de afstandsbediening of de TV+ Box. Laat ons weten hoe het gaat.Â