Modem (box 12 v2) en tv box plus nu beide al een paar keer gereset, stroom er af, opnieuw opstarten maar hij blijft hangen op Android tv.
Verbinding via wifi, maar dat werkt ervoor ook uitstekend. ( Modem staat er 3 meter van af).
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door BucksBunny
Dit heb ik idd daarna gedaan. Dat ging de eerste 3 keer ook mis en werkte pas toen ik een snelle aan uit deed. En wifi werkte pas weer na een factory reset. Het signaal is overal erg sterk, zegt de ontvanger zelf ook maar kon daarvoor toch niet verbinden. Heel raar, uiteindelijk volledig nieuwe install gedaan en toen deed hij het weer. Nou ja, houd het in de gaten.
Dit heb ik idd daarna gedaan. Dat ging de eerste 3 keer ook mis en werkte pas toen ik een snelle aan uit deed. En wifi werkte pas weer na een factory reset. Het signaal is overal erg sterk, zegt de ontvanger zelf ook maar kon daarvoor toch niet verbinden. Heel raar, uiteindelijk volledig nieuwe install gedaan en toen deed hij het weer. Nou ja, houd het in de gaten.
Ik heb hetzelfde probleem. Is het gewoon wachten? Heb het aangesloten op utp kabel.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.