Skip to main content

Wij hebben enige tijd geleden een aantal stroomstoringen in de straat gehad. Sinds die tijd doet onze tv box het niet meer. Meestal krijgen we helemaal geen beeld maar heel soms verstoord beeld. Ik heb de box al meerdere malen gereset (soft + hard/factory reset) maar dat helpt allemaal niet. Mijn setup is verder totaal niet veranderd. We gebruiken noodgedwongen de KPN tv app op de Nvidia Shield, maar we zouden toch graag weer een werkende box willen hebben. Hoe krijgen wij onze box omgeruild voor een andere?

Welk merk en type tv-decoder heb je van KPN in bruikleen @McRam ???

Was misschien wel handig geweest om te vermelden 😊 Wij heben de Arris  VIP5202.

Was misschien wel handig geweest om te vermelden 😊 Wij heben de Arris  VIP5202.

Onder werktijd even bellen met 0800 0402 @McRam of via X of via Facebook.

Ojee @McRam, het klinkt haast alsof de ontvanger toch een opdonder heeft gekregen nadat de stroom er weer op is gekomen 😕

Ik zie dat @JanD je al aan heeft geraden om contact te zoeken met onze klantenservice, mocht je dat nog niet hebben gedaan dan wil ik even benoemen dat het ook mogelijk is om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat en kan je hier snel mee verder helpen!

Reageer