Skip to main content
Vraag

TV+ Box gaat weer uit na opstarten vanuit energie zuinige modus

• March 30, 2025
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Wanner ik mijn Tv box in de energie zuinige modes opstart. Gaat hij naar een paar seconden uit. en moet ik deze weer aan zetten met de afstand bediening. Dus heb ik deze weer uitgeschakeld. Ook het opstarten vanuit zuinige modus vind ik nog te lang duren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Wanner ik mijn Tv box in de energie zuinige modes opstart. Gaat hij naar een paar seconden uit. en moet ik deze weer aan zetten met de afstand bediening. Dus heb ik deze weer uitgeschakeld. Ook het opstarten vanuit zuinige modus vind ik nog te lang duren.

Het duurt inderdaad een tijd voordat de box dan is opgestart. Dat is de reden waarom de meeste mensen het uit hebben staan. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2025

Ja dat is algemeen bekend. Maar op mijn eerste probleem ontvang ik dan ook graag een oplossend antwoord. 

mijn vraag.Wanner ik mijn Tv box in de energie zuinige modes opstart. Gaat hij naar een paar seconden uit. en moet ik deze weer aan zetten met de afstand bediening. 

En dan valt mij op dat mijn beeld ook varieert in helderheid. Mocht dit aan mijn TV liggen dan wil ik dat graag weten want dan gaat die retour naar KPN. Dus hoe kan ik dat controleren.

C Bosman

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2025

Erwin met tv bedoel ik de Philips amberlicht die ik cadeau van KPN heb bij mijn nieuwe abonnement .😁

Erwin van KPN
Moderator

Sorry voor de late reply. Ik was je even uit het oog verloren.

Heeft de tv nog een andere HDMI poort? Zo ja, zou je de tuner daar eens op kunnen aansluiten? Ik heb nog geen verklaring voor wat je beschrijft en zie ook weinig andere signalen hierover. Dat zal er ook mee te maken hebben dat de meeste mensen eco modus uit hebben staan.,