Skip to main content

Ik heb problemen bij terugkijken, wat volgens mij vaker wordt gemeld in verschillende vormen op dit forum. Alles bekabeld aangesloten op 100 mbit glasvezel. Met Netflix, HBO, etc. nooit problemen, maar bij terugkijken heel vaak dat hij enkele secondes skipt of hapert. Is echt een softwarefout in de STB, gezien andere apps het wel goed doen en ik altijd goeie downloadsnelheden haal heeft het daar niks mee te maken. Los dit a.u.b. op!

Beste @EmEr, welkom! Ik zie dat je je vraag ook in een ander topic hebt geplaatst, waar je al een respons van mijn collega Erwin gekregen hebt. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Ik heb nog steeds ditzelfde probleem. Alles bekabeld aangesloten op 100 mbit glasvezel. Met Netflix, HBO, etc. nooit problemen, maar bij terugkijken heel vaak dat hij enkele secondes skipt of hapert. Is echt een softwarefout in de STB, los dit a.u.b. op!

 

Herkenbaar signaal. Onze techneuten hebben een oorzaak gevonden en we zijn momenteel bezig met het verbeteren en zelfs oplossen.  Wanneer de nieuwe firmware update klaar is weet ik niet. We zijn nu iig al wel (binnen besloten groep) aan het testen. Hopelijk is het dus snel iets van het verleden. 

 


Hallo Marcia,

 

Het is de laatste tijd naar mijn idee wel enigzins minder geworden, goed dat jullie ermee bezig zijn.

 

 


Ik merk de haperingen  ook op de afgelopen week


Drama met terugkijken, betaal me scheel aan KPN, en krijg er geen kwaliteit voor, echt frustrerend.

Continu hapert t beeld bij terug kijken, verder geen problemen met andere diensten of funkties, dus ligt niet aan de verbinding, er wordt namelijk veel over geklaagd op t forum, erg teleurstellend KPN.


Ha @firestorm, wat rot dit! Je kunt het beste even een eigen topic voor je vraag aanmaken. Leg er vooral uit wat je al geprobeerd hebt en welke apparatuur je aangesloten hebt. De community helpt je er dan graag verder bij. 


@Marcia_ Hier ook heel veel last van onrustig beeld. Gisterenavond leken de problemen zich niet voor te doen. Toeval of is er een oplossing gevonden?


Voor zover ik weet, is er dit weekend geen nieuwe update uitgerold. Ik hoop desondanks alsnog dat je het vanaf nu niet meer ervaart!


@Marcia_ Tot dusverre gaat het goed, echter een zwaluw....... 😉


Hier nog steeds regelmatig haperend beeld bij het terugkijken van tv programma’s.

@Marcia_ Hoe staat het met de eerder gemelde oplossing (firmware update)?

Dank alvast.


Hier nog steeds regelmatig haperend beeld bij het terugkijken van tv programma’s.

@Marcia_ Hoe staat het met de eerder gemelde oplossing (firmware update)?

Dank alvast.

We verwachten hier in de volgende update verbetering in. Hou de product updates gerust in de gaten, bijv. door je er op te abonneren


Reageer