Skip to main content

Heb enige tijd geleden 2 nieuwe kastjes ontvangen de DIW7022 en nu gaat het al weken bijna elke dag mis.

Ben ik iets aan het zoeken of ga naar opgenomen programma's dan valt hij plotseling vast en begint uit zichzelf op te starten. Zeer irritant. 

Heb inmiddels gezien dat dit probleem zich 3 jaar geleden met een bepaald type kastje ook heeft voorgedaan

Iemand de oplossing?

Heb enige tijd geleden 2 nieuwe kastjes ontvangen de DIW7022 en nu gaat het al weken bijna elke dag mis.

Ben ik iets aan het zoeken of ga naar opgenomen programma's dan valt hij plotseling vast en begint uit zichzelf op te starten. Zeer irritant. 

Heb inmiddels gezien dat dit probleem zich 3 jaar geleden met een bepaald type kastje ook heeft voorgedaan

Iemand de oplossing?

Hoi @wispel1945 .  Je hebt dus TV+? Wat je beschrijft kan aan de manier van aansluiten liggen.

Zijn die kastjes met een kabel aangesloten? En zo ja, is het dan rechtstreeks op het modem? 


Ja heb kastje met een HDMI kabel aangesloten op mijn TV en met internetkabel op modem dat in de meterkast staat


Is het ondertussen al wat stabieler geworden of blijft het gebeuren?


Niet meer elke dag maar wel regelmatig

 


Ik heb de vrijheid genomen om de lijn even door te meten. Die is stabiel. Geen enkele onderbreking de afgelopen 14 dagen.

Dus het gaat ergens mis bij  de verbinding in huis of het kastje. 

Je hebt er twee. En dit gebeurt op beide? En we weten zeker dat ze -rechtstreeks-  met een kabel op de experiabox zijn aangesloten? Ik vraag dit nog even nadrukkelijk omdat het soms niet direct opvalt dat er bijvoorbeeld nog een switch of iets dergelijks tussen zit. En die kunnen ook voor problemen zorgen. 


Kabels zitten 100% goed en het opstarten is wel minder, het gebeurt nog soms als ik van TV naar een app zoals Videoland ga en dan wil terugkeren naar TV. Maar is nu beheersbaar dus laten we maar voorlopi zo.

Bedankt voor je hulp