Skip to main content

Ik heb sinds kort de tv+ box van kpn om viaplay te kunnen kijken via de app. Ik heb wel toegang tot de app maar krijg steeds het verkeerde menu in beeld. F1 kijken gaat dan niet en daar is het mij nu net om te doen. Overigens lukt dat wel via de app op de tablet of telefoon. Inmiddels is mij gebleken dat het wel lukt als ik de tv+box 30 sec van de stroom afhaal en vervolgens weer aansluit, dan krijg ik wel het correcte menu van viaplay. Schakel ik de app uit om tv te kijken en schakel later weer terug naar de viaplay app dan is het weer mis en moet ik de tv+box weer van de stroom halen en opnieuw opstarten. Pls help me! 

Ik denk dat je dit moet melden bij de klantenservice, is wel vreemd.


Hallo @Noud1412, dat maakt het kijken naar Viaplay wel lastig. Ik ben wel even benieuwd welk menu jij dan steeds "verkeerd" te zien krijgt via de KPN TV+ box? 


Dat is wisselend. Soms krijg ik alleen het viaplay symbooltje, soms een ander stilstaand beeld, maar niet de keuze voor 'my profile'. Als ik die wel krijg kan ik daar op klikken en dan gaat het goed. Maar zoals ik al zei, als ik terug ben geweest naar de gids en daar tv heb gekeken dan gaat het weer fout als ik via apps naar visplay ga 


Hoe sluit je de app af?


Ik sluit de app af door met de afstandsbediening te switchen naar de gids. Dus eigenlijk sluit ik de app niet echt af eigenlijk 


Hmm. Sluit hem dan eens gewoon af.

Door enkele malen op terug knop te drukken totdat ie vraagt of je wilt afsluiten. En dat dan bevestigen. Die optie is er nooit voor niks denk ik altijd. 

Daarna gaat het de volgende keer vast wel goed. 

Mijn laptop sluit ik ook altijd netjes af.


Bedankt voor deze reactie! Het werkt! Geen probleem meer dus, dankzij je reactie. 


Ha, mooi!

Nu nog heel vroeg opstaan over 2 weken. 

In Australië is het voor ons heel vroeg. 

Zaterdag 23 maart om 06:00 uur.

Zondag 24 maart om 05:00 uur al!