Skip to main content

Heb dit nieuwe kastje nu bijna een jaar en het is alleen maar ellende gemiddeld 3x percweek dat ding opnieuw instellen omdat ie vastloopt of dergelijke dingen,

 

nu hebben ze eindelijk de functie dat je je favoriete zenderlijst weer kan maken ik kan wel de favoriete zenders selecteren maar krijg een foutmelding als ik de zender lijst wil selecteren.

 

ik heb het vermoeden dat er iets niet klopt met deze ontvanger 

 

ik word er langzaam moedeloos van.

Heb je jouw TV+ Box al eens een factory reset gegeven want er lijkt inderdaad iets goed mis te zijn.


Ja afgelopen donderdag nog 


Hoi @PJEM-Caelen. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer jouw tv-ontvanger steeds vastloopt. Ik lees hierboven dat je jouw tv-ontvanger al hebt gereset, jammer dat dit het probleem niet heeft verholpen. Wanneer je alle stappen in onze Servicetool hebt doorlopen en dit geen oplossing biedt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan zoeken mijn collega's samen met jou naar een passende oplossing. Grote kans dat jouw tv-ontvanger wordt omgeruild voor een nieuwe. 


Als een frisse start niet werkt dan gaat er inderdaad iets mis. Welke foutcode ontvang je dan exact? Je kan ook altijd even bellen met 0800-0402 op het moment dat de storing zich voordoet.