over tv+, zag topics waarbij het er ‘ongeveer over ging’ maar niet over het ontbreken van de juiste instel mogelijkheden:
Energie zit bij tv+ > huisje/home > instellingen tandwiel > energie >stand by timers.
nu zie ik daar ‘scherm uit’ met x uur, wat ik zoek is ‘kastje zelf naar stand-by na x uur’ zoals dat op de oudere tv decoders zit.
wat ik heb gemerkt is dat als er een tv zender aan staat het kastje oneindig aan blijft staan, terwijl het ook in de ECOstand staat. Maar die beïnvloed blijkbaar enkel de ‘al in slaap’-stand en het opstarten, niet het uit gaan (bv 4/6/8/24uur inactiviteit m.b.t. aansturing). Waarom vind ik deze standaard energie besparing instelling niet?
er zijn al veel topics die wel/niet/ongeveer dezelfde wensen hebben: beeld uit met geluid aan -radio of app stream-, tv stand-by met stereo-geluid aan en nu dus ook de ouderwetse wens gewoon ‘ga uit’.
mijn verwachting was/is dat er, net zoals bij alle eerdere kastjes & energiebesparing voorbereide apparaten, een instelling aanwezig zou zijn om aan te geven dat ‘het kastje (zelf) na x uur niet bedienen altijd naar stand-by gaat’. Die vond ik niet en bij navraag op de helpdesk is dat niet beter geworden.
weten jullie of deze mogelijkheid er is, cq of dat die al bij KPN op de te ontwikkelen software knoppen lijst staat?
(En niet aankomen met externe Android apps s.v.p., dit hoort gewoon bij de standaard kpn instellingen, imo)