Skip to main content
Beantwoord

TV+ box neemt programma's soms niet op en loopt vaak vast bij terugkijken

• November 26, 2025
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik hoop dat het inhoud dat de box beter werkt, programma's daadwerkelijk worden opgenomen, doorspoelen eindelijk kan zonder dat een programma bevriest en daarna weer helemaal van voren af aan begint. Om maar wat te noemen. 
Oh en het zou ook fijn zijn dat als de monteur het niet redt om te komen dat deze dat even laat weten.

Waardeloos abonnement dit. Heb zo'n spijt!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Klant sinds juni 2025, welkom op onze community! Wat balen dat dit foutgegaan is. Dit hoort natuurlijk te werken. 

• Welke ontvanger gebruik je?
  • Welke experiabox heb je?
  • Hoe zijn deze op elkaar aangesloten?
  • Kun je de opnames wel kijken op tv.kpn.com (niet perse ter vervanging maar om uit te sluiten of het issue in de opname of de ontvanger zit)
  • Gaat het om alle opnames of enkele opnames?
  • Heb je hier een paar voorbeelden van? (met tijdstippen wanneer deze uitgezonden werden?)

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hoi ​@Klant sinds juni 2025, welkom op onze community! Wat balen dat dit foutgegaan is. Dit hoort natuurlijk te werken. 

• Welke ontvanger gebruik je?
  • Welke experiabox heb je?
  • Hoe zijn deze op elkaar aangesloten?
  • Kun je de opnames wel kijken op tv.kpn.com (niet perse ter vervanging maar om uit te sluiten of het issue in de opname of de ontvanger zit)
  • Gaat het om alle opnames of enkele opnames?
  • Heb je hier een paar voorbeelden van? (met tijdstippen wanneer deze uitgezonden werden?)

Forum|alt.badge.img

@Thomas van KPN  er is vandaag een monteur langs geweest. Ik heb een nieuwe box gekregen en ik hoop dat alles nu werkt zoals het hoort. Was een hele vriendelijke monteur dus dat was prettig. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah dat is fijn, bedankt voor je terugkoppeling!