Skip to main content
Beantwoord

TV+ box, probleem met weergave aantal afleveringen van een seizoen

• March 30, 2026
  • 4 reacties
  • 25 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Ik zag net dat er een probleem is met de weergave van het aantal afleveringen van een seizoen op de TV+ box:

Als je meer seizoenen hebt opgenomen, dan moet je eerst het seizoen selecteren om de lijst van de opgenomen afleveringen te kunnen zien. Het probleem is dat meteen nĂ¡ het selecteren van een ander seizoen het aantal afleveringen niet meteen aangepast wordt.  Het getal dat dan bovenin wordt weergegeven komt dus niet overeen met het aantal afleveringen die dan in de lijst staan.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik neem hem mee in de feedback ​@Katana321!

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik neem hem mee in de feedback ​@Katana321!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Heb je hier misschien een foto van ​@Katana321? Ik heb nog niet helemaal in beeld wat je nu precies bedoelt. Ik zit door mijn eigen lijst met opnames te gaan, ook langs programma's met meerdere seizoenen, maar bij mij wordt het aantal afleveringen mooi getoond. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 3, 2026

Ik heb van onderstaande serie 2 seizoenen opgenomen. Seizoen 22 heeft 4 afleveringen, seizoen 23 heeft er 5. Als ik seizoen 22 heb geselecteerd en bovenin seizoen 23 selecteer, dan zie ik afbeelding 1.

Ik zie dan de 5 afleveringen van seizoen 23, maar bovenin staat het foutieve getal 4. Dat is dus nog het getal van seizoen 22.

Pas als ik met de cursor een van die 5 afleveringen selecteer, wordt het getal bovenin juist weergegeven. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Ah ja, dat is een schoonheidsfoutje. Eens zien of de ontwikkelaars daar snel (of misschien wat minder snel) iets aan kunnen doen. Dank je voor het verduidelijken!Â