Skip to main content
Beantwoord

TV+ box reageert niet altijd goed op afstandsbediening met pauzeren en doorspoelen

• July 13, 2026
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Hier wordt alles wat we op tv willen kijken, opgenomen (op de tv+ box). Al langere tijd loop ik daarbij tegen 2 problemen aan. Pas nu heb ik tijd om de problemen te beschrijven en hier te melden:

Probleem 1: Als ik in een opname met 1 of meer tikjes op de zilveren ring spoel in de opname en daarna meteen op Pauze druk, dan wordt de opname niet gepauzeerd.

Probleem 2: Als ik in een opname spoel met de dubbele pijl-toets, dan op Play druk en meteen daarna op de zilveren ring naar rechts of links, dan wordt er geen tijdsprong van 10 seconde gemaakt. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik heb ze nog even aan de mouw getrokken, goed gevonden ​@Katana321 en ​@Hermanqwerty 

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 13, 2026

Aanvulling: de 2 genoemde problemen doen zich op beide tv+ boxen voor. Het is dus niet gekoppeld aan een apparaat.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik neem je feedback even mee ​@Katana321 Gebeurt dit altijd? En maakt het nog uit welke/wat voor zenders je terugkijkt?

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 15, 2026

Ik neem je feedback even mee ​@Katana321 Gebeurt dit altijd? En maakt het nog uit welke/wat voor zenders je terugkijkt?

Ja, dit gebeurt altijd als ik die genoemde handelingen verricht. Het gaat om het kijken van opnames. Of het bij 'terugkijken' gebeurt, weet ik niet. 

Hermanqwerty
Helper

Ik heb het ook en geruime tijd geleden ook gemeld (kan niet meer vinden waar). 
Het zou aan het ontwikkelteam doorgegeven worden.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • July 15, 2026

Ik heb het ook en geruime tijd geleden ook gemeld (kan niet meer vinden waar). 
Het zou aan het ontwikkelteam doorgegeven worden.

Ik heb 'm gevonden: Klik hier

@Thomas van KPN Zie dat andere topic. Dit probleem is dus een paar maanden geleden al aan het tv-team doorgegeven. In het aangehaalde topic heeft het tv-team aangegeven er nog niets mee te gaan doen. Ik mag hopen dat zij er nu (2 maanden later) anders over zijn gaan denken en dit probleem wel gaan oppakken. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb ze nog even aan de mouw getrokken, goed gevonden ​@Katana321 en ​@Hermanqwerty