Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box reboot regelmatig

• May 22, 2025
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Mijn KPN TV+ plus kastje reboot regelmatig wanneer ik inlog in Youtube.

Dit gebeurt bijna 1 op 4 keer dat ik inlog in Youtube ik vindt dit zeer hinderlijk en vraag mij af waarom dit steeds gebeurt.

Alvast bedankt.

HK

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@rezaf en welkom bij de KPN Community. Dat is inderdaad niet handig. 😕 Dus super dat je dit meldt. 

Heb je de TV+ Box reset al eens gedaan sinds dit speelt? Die helpt in de meeste gevallen en ik hoop dat het daarna ook bij jou soepel werkt. 

Zo niet, kun je dan vertellen hoe je TV+ Box is aangesloten op je modem? Loopt er een internetkabel van de een naar de ander of werkt het via de wifi? 
Gebeurt het vastlopen dan ook alleen als je Youtube opent? Of ook op andere momenten? 

Ik hoor het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2025

Hi ​@rezaf en welkom bij de KPN Community. Dat is inderdaad niet handig. 😕 Dus super dat je dit meldt. 

Heb je de TV+ Box reset al eens gedaan sinds dit speelt? Die helpt in de meeste gevallen en ik hoop dat het daarna ook bij jou soepel werkt. 

Zo niet, kun je dan vertellen hoe je TV+ Box is aangesloten op je modem? Loopt er een internetkabel van de een naar de ander of werkt het via de wifi? 
Gebeurt het vastlopen dan ook alleen als je Youtube opent? Of ook op andere momenten? 

Ik hoor het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2025

Hoi Sanne

Reset helpt helaas niet net zoals opnieuw opstarten dat doet hij nu al geheel automatisch paar keer per week. Het kastje is bedraad aangesloten direct achter het KPN v10 modem.

Het gebeurt het vaakst met het openen van Youtube heel soms ook bij terug kijken op het moment dat wij versnelt doorspoelen (reclame) dan reboot het soms ook spontaan.

mvg HK

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hmmm, bedraad is over het algemeen de meest stabiele verbinding dus heel gek dat het ondanks dat weg blijft vallen. 

Ik wil je daarom vragen om hier een belafspraak over te maken. Mijn collega kan dan alles met je doornemen en kijken wat er verder nog gedaan kan worden.
Hopelijk is het dan snel opgelost, laat je weten of het gelukt is?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 28, 2025

Deze bekende bug zou met onderstaande software opgelost moeten zijn. Als je die nog niet hebt komt ie morgen.