Skip to main content
Vraag

TV+ Box schakelt uit na opstartscherm. Daarna start ie wel gewoon op. Waarom is dit?

• October 1, 2025
  • 31 reacties
  • 436 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

• February 13, 2026

Ja, ik heb 2 LG tv's. Die in de woonkamer wordt het meest gebruikt en daarom wordt de ECO-stand daar niet gebruikt. Die in de slaapkamer wordt zo nu en dan gebruikt en daar wordt de ECO-stand wel gebruikt. Het is een LG UK6400PLF.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Piet van der Vooren  en ​@Henk2304 .   We zijn hier nog even mee bezig geweest en het issue wordt herkend.  We zien het vaker bij LG televisies.

Dus ik ben even benieuwd of jullie ook een LG tv hebben. Zo ja, zou je type kunnen vermelden? 

Hallo ​@Erwin van KPN,

Ik heb geen LG, maar een Philips 37PFL9732D/10. Met dus HDMI CEC en op de tv+-box de eco-stand ingeschakeld.

Piet.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hallo ​@Erwin van KPN,

Is er al meer bekend over dit issue?

Piet.

Erwin van KPN
Moderator

We hebben één collega die het contact met de technische mensen onderhoudt. Ik ga hem nu vragen. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Het issue is nog steeds bekend bij het TV-team ​@Piet van der Vooren, maar het staat (nog) niet echt hoog op het prioriteitenlijstje. We wachten even op Android TV 14 en kijken dan weer of het probleem zich voortzet. Mocht dat zo zijn, dan gaan we er serieuzer naar kijken. 

Het advies blijft om de TV+ box op Snelle start te zetten, al kan het dan ook wel voorkomen (heb ik zelf ervaren). 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Het issue is nog steeds bekend bij het TV-team ​@Piet van der Vooren, maar het staat (nog) niet echt hoog op het prioriteitenlijstje. We wachten even op Android TV 14 en kijken dan weer of het probleem zich voortzet. Mocht dat zo zijn, dan gaan we er serieuzer naar kijken. 

Het advies blijft om de TV+ box op Snelle start te zetten, al kan het dan ook wel voorkomen (heb ik zelf ervaren). 

Dank je wel, ​@Arjan van KPN. Ik heb overigens nog niet ervaren dat het bij Snelle start ook voorkomt.

Piet.