Skip to main content
Update

TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.187.3

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • May 7, 2025
  • 81 reacties
  • 2677 keer bekeken
TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.187.3
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

81 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

Is al bekend wanneer de Verder Kijken-rij aangezet wordt?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • May 30, 2025

Hebben we nog geen definitieve datum voor. Zodra we die wel hebben laten we het weten 👍🏻

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 30, 2025

Deze update is alweer van een tijdje terug. Maar ik zie Verder kijken nergens. Nu moet je bij een Film in het pluspakket héél goed onthouden welke je half gekeken hebt. En ook héél goed onthouden (!) waar ie te vinden is. Lastig.

Of valt het niet onder START (home knop)?

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 30, 2025

@PeterG Zie het antwoord van Erik op mijn (dezelfde) vraag. Ook ik zit erop te wachten omdat het een fijne aanvulling zal zijn.

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • June 11, 2025

Hoi ​@Erik van KPN we zijn weer een kleine twee weken verder maar nog steeds geen verder kijken rij onder startscherm. Ik vind het zo gek dat het wel echt als update werd aangekondigd maar nu nog zo lang duurt. Kun je aangeven waar dat in zit en vooral ook wanneer het wél wordt aangezet? De openingspost suggereert echt wel een eerdere uitrol namelijk in mijn ogen.

Alvast dank!
Daniel

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • June 12, 2025

Hoi ​@Erik van KPN we zijn weer een kleine twee weken verder maar nog steeds geen verder kijken rij onder startscherm. Ik vind het zo gek dat het wel echt als update werd aangekondigd maar nu nog zo lang duurt. Kun je aangeven waar dat in zit en vooral ook wanneer het wél wordt aangezet? De openingspost suggereert echt wel een eerdere uitrol namelijk in mijn ogen.

Het fijne ervan weten wij ook niet, maar blijkbaar is er nog iets wat ervoor zorgt waardoor ze het nog niet live hebben kunnen zetten. We laten het in de meest recente Product Update weten zodra we hier duidelijkheid over hebben. Voor het overzicht sluit ik dan ook nu deze Product Update.