Skip to main content

Ik zet de boel aan, heb geen geluid bij alles, een paar keer heen en weer zappen resulteert in een spontane opstart van de complete box, waarbij m’n TV dus ook gewoon mee uit gaat. Daarna alles weer goed. Ik heb dit best wel vaak en had dit tot een week of drie geleden nooit.

TV via eARC op Sonos Sound-system. Het werkt normaliter altijd oké, maar zoals boven omschreven gebeurd zo 2 keer in de week @random. Ook wanneer ik kijk, en overschakel naar een ander kanaal komt dit soms voor. Iemand anders ook?

Hoi Ron! Dat is inderdaad vreemd. Ik heb zelf een vergelijkbare opstelling met een Sonos Arc en ik herken dit niet direct. Ik gebruik zelf vrij intensief Youtube, HBO en Netflix etc. Je kan dus niet een specifieke app of omstandigheden aanwijzen waarbinnen de reboot optreedt? 

Ja eigenlijk wel. Het gebeurd alleen maar wanneer ik TV kijk via de Box (KPN app). Netflix e.d. kijk ik via de TV zelf omdat ik dat gemakkelijk vind (ook geen probleem met Dolby Vision en/of HDR10 schakeling wat bij de Box wel een lastig iets is). 

Ik zal jouw feedback terugkoppelen aan de developers. Hoop dan dat het in de toekomst stabieler voor je werkt!

Heel erg bedankt voor deze terugkoppeling en die naar het development team. 👍🏼

Geen probleem Ron! Ik wens je een fijne dag verder 🙂

Het komt nog steeds dagelijks voor. Gisteravond TV aan, naar live TV kijken, druk de groene knop om vanaf het begin te kijken en wederom zonder geluid en daarna een spontane uitschakeling van de Box die daarna weer opstart. De TV schakelt mee uit en weer aan. Dit lijkt me ook een hele grote bug. Ik heb nog steeds het gevoel net als m’n tweede probleem (ineens geen contact meer hebbende met de server) dat er weinig tot niks mee gedaan wordt omdat ik ook denk dat ik een van de weinige ben die hier last van heeft. 

Is de TV box nou niet uit te lezen middels een logboek voor de TD? 

Reageer