Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.115.6

Categorie:TV+ Box
  • August 21, 2023
  • 60 reacties
  • 11112 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.115.6
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

60 reacties

TheMuk
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • August 26, 2023

Ik moet zeggen dat ik langzaam geïrriteerd word door KPN dat er voor lipsync problemen een apart topic aangemaakt moet worden etc. 

FEIT is dat beeld en geluid sync gewoon zeer SLECHT is op het moment. De ene keer loopt het goed dan langzaam out of sync. Keertje zappen en het is weer ok. De andere dag weer niet en dan weer de ene zender wel en de ander niet.

Kortom: KPN heeft nog veel werk te doen rondom dit topic met geluiden beeld sync aan alle kanten!! Dit zou prio 1 moeten zijn.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 28, 2023

Ik moet zeggen dat ik langzaam geïrriteerd word door KPN dat er voor lipsync problemen een apart topic aangemaakt moet worden etc. 

FEIT is dat beeld en geluid sync gewoon zeer SLECHT is op het moment. De ene keer loopt het goed dan langzaam out of sync. Keertje zappen en het is weer ok. De andere dag weer niet en dan weer de ene zender wel en de ander niet.

Kortom: KPN heeft nog veel werk te doen rondom dit topic met geluiden beeld sync aan alle kanten!! Dit zou prio 1 moeten zijn.

Misschien een idee, waarom maak je er geen eigen topic van?

En noem die prioriteiten.

1. geluid synchroom met beeld
  2. HDR automatisch
  3. etc.

Of je kan deze topic volgen.😉😊

En uiteraard ook deze van KPN.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 28, 2023

Hier 0 last op 3 boxen wat doen jullie anders als ik om het zo te krijgen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 28, 2023

Wel multicast op de boxen in gebruik @MennoG78 ? Ik had op npo, maar ook rtl vaak een beetje out of sync en dat is al heel irritant. 

En op m'n betaalde (!) sport pakketten (espn + Ziggo Sport) was het vreselijk. Hier is de testbox de deur uit. 

wjb
Wijsgeer
  • August 28, 2023

Ook ik heb nog geen lip-sync problemen ervaren met de TV+ Box. Wel is het zo dat ik in ij  opstelling geen soundbar of home cinema set gebruik maar gewoon de speakers van de televisie.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 28, 2023

Ik heb een Sonos Ray er tussen.

maar die voed ik vanuit me TV met optical.

en alles staat zeker op multicast @PeterG 

heb dit niet ervaren nog met alle 3 de boxen in huis

Rico Roodenburg
Helper
Forum|alt.badge.img+1

en alles staat zeker op multicast @PeterG 

Denk dat dit echt meer een Android TV / Google TV probleem is. Zelf heb ik naast het KPN+ kastje, een TCL TV met daarop Google TV, met het lip sync probleem. Een ander TCL met Android TV heeft dit probleem ook. In alle gevallen in combinatie met een soundbar.

Dus of het echt een KPN probleem is, is lastig te beoordelen. Doe maar eens een simpele google ‘Lip sync android TV’ en je zal zien dat er veel meer mensen last hebben van dit probleem, los van KPN. 

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 29, 2023

Mogelijk heb je gelijk. Maar KPN biedt dit aan, dus die zullen uiteindelijk naar de klant toe toch met een oplossing moeten komen. 

Rico Roodenburg
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Mogelijk heb je gelijk. Maar KPN biedt dit aan, dus die zullen uiteindelijk naar de klant toe toch met een oplossing moeten komen. 

Jazeker, schat zo in dat ze er ook zeker mee bezig zijn. Maar, omdat het in mijn ogen niet iets is wat zij zelf direct kunnen oplossen, duurt het langer. Maar dit zijn allemaal aannames op basis van mijn ervaringen, dus mogelijk dat KPN zelf met een statement kan komen.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • August 29, 2023

en alles staat zeker op multicast @PeterG 

Denk dat dit echt meer een Android TV / Google TV probleem is. Zelf heb ik naast het KPN+ kastje, een TCL TV met daarop Google TV, met het lip sync probleem. Een ander TCL met Android TV heeft dit probleem ook. In alle gevallen in combinatie met een soundbar.

Dus of het echt een KPN probleem is, is lastig te beoordelen. Doe maar eens een simpele google ‘Lip sync android TV’ en je zal zien dat er veel meer mensen last hebben van dit probleem, los van KPN. 

Ik heb een TV+ box en een Sonos soundbar en heb er geen last ervan.

daarom ook mijn vraag erover.

mijn ouders hebben ook 2 boxen en hebben het ook niet die hebben dan geen soundbar.

ik heb zelf ook nog een andere androidbox maar die heeft ook geen lipsync met de apps die ik erop draai zoals tivimate dus of het een Android box probleem is geen idee dat lijkt me niet aangezien ik het daarop ook niet heb.