Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.99.1

Categorie:TV+ Box
  • April 17, 2023
  • 213 reacties
  • 19296 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.99.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

213 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • May 1, 2023

Dus mijn advies is om niet onder elke volgende ‘Product update’ te vragen om een concrete datum of iets dergelijks (@Sebas14). Die hebben we niet en daar is zo'n topic ook niet voor bedoeld. Wij hebben er alleen meer werk van omdat we meer moeten modereren. Je kunt dat soort wensen in dat topic van wjb plaatsen bijv. 

Prima, maar niet alleen mijn naam hierbij noemen. Er zijn meerdere gebruikers die hierom vragen. En er stond vermeld in de vorige update (1.97.1) topic dat de opnames in betere kwaliteit zou komen en dan moet KPN het wel waarmaken en dat is niet gebeurd,

Maargoed, ik denk dat deze topic over dit probleem er beter bij past. We gaan het meemaken!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 1, 2023

Ik had vandaag de nieuwe firmware en KPN tv app upgrade informatie verwacht.

Forum|alt.badge.img+16
  • May 1, 2023

Hoop zo spoedig mogelijk. Wordt echt heel geïrriteerd van die 0.16.4 firmware omdat het echt zo buggy is dat het niet normaal te gebruiken is. @Paul_ waarom moeten alle gebruikers perse hierop blijven hangen? Ik heb geen v10 en dus ook nooit last van die foutcode. Deze pleisterplak software levert mij veel meer problemen op. 

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 1, 2023

Hoop zo spoedig mogelijk. Wordt echt heel geïrriteerd van die 0.16.4 firmware omdat het echt zo buggy is dat het niet normaal te gebruiken is. @Paul_ waarom moeten alle gebruikers perse hierop blijven hangen? Ik heb geen v10 en dus ook nooit last van die foutcode. Deze pleisterplak software levert mij veel meer problemen op. 

Ik vermoed een combinatie van praktische overwegingen en het feit dat we niet altijd kunnen zien welk modem is aangesloten. Minste kans op fouten/missers bij “elke nieuw aangesloten TV+ Box is versie 0.16.4”.

Ik denk overigens niet dat je lang op 0.16.4 blijft. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 1, 2023

@Chrizziey 

Ik heb wel de V10 en glasvezel.

Maar hoop ook snel op de update.😉

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 1, 2023

Ja hier net zo eens per 2 weken is vandaag inderdaad

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 1, 2023

Hi all. Op dit moment krijgen nieuw aangesloten TV+ Boxen tijdelijk firmwareversie 0.16.4. Dat is bewust i.v.m. de foutcode kbx apk 1007 404 die nu speelt. Dus resetten en zoeken naar updates etc. kun je achterwege laten. Je krijgt zeer binnenkort een nieuwe update aangeboden.

En wat de kwaliteit van de opnames betreft. Natuurlijk moet dat gelijk getrokken worden met live tv, helemaal eens. En zoals gezegd valt die onder ‘wensen die al op de planning stonden maar waar we op dit moment nog geen specifieke tijdsplanning voor kunnen geven’.

Aankomende week zal er waarschijnlijk wel weer een update ronde aankomen en laten we ons alsjeblieft eens focussen op de kwaliteit van de opnames.

Dus mijn advies is om niet onder elke volgende ‘Product update’ te vragen om een concrete datum of iets dergelijks (@Sebas14). Die hebben we niet en daar is zo'n topic ook niet voor bedoeld. Wij hebben er alleen meer werk van omdat we meer moeten modereren. Je kunt dat soort wensen in dat topic van wjb plaatsen bijv. 

Toch wel raar dat ik zaterdag 2 nieuwe boxen heb aangesloten en die wel de nieuwste kregen.

En mijn eigen box op me slaapkamer ook deze had ik paar weken los liggen ivm verbouwing en ging ook meteen door of kwam dat omdat hij al bekend was?

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 1, 2023

@Paul_  Jullie hadden toch ook de kbx apk 1007 404 opgelost vorige week door een update op het netwerk sindsdien hoorde ik de mensen niet meer klagen.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • May 1, 2023

Ik weet niet beter dan dat de grondoorzaak naar de foutcode KBX APK 1007 404 nog loopt: dit issue is nog niet opgelost, hoor @MennoG78.

Hoop ik ook op! 🤞🏾

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 1, 2023

Ik weet niet beter dan dat de grondoorzaak naar de foutcode KBX APK 1007 404 nog loopt: dit issue is nog niet opgelost, hoor @MennoG78.

Hoop ik ook op! 🤞🏾

Oke check!

Dacht dit gelezen te hebben vorige week. 

Forum|alt.badge.img+16
  • May 1, 2023

Nieuwe firmware op de nieuwe ontvanger (versie 0.17.8) is aan het downloaden en geinstalleerd. Ben benieuwd naar de changelog. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • May 1, 2023

Nieuwe firmware op de nieuwe ontvanger (versie 0.17.8) is aan het downloaden en geinstalleerd. Ben benieuwd naar de changelog. 

Hier nog op 0.17.4 komt niks binnen op alle 3 niet.

Ook wel benieuwd naar chancelog 

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • May 2, 2023