Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.162.6

Categorie:TV+ Box
  • September 5, 2024
  • 52 reacties
  • 2924 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.162.6
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

52 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • September 22, 2024

Ik weet niet of het aan de recente firmware upgrade ligt of aan deze, maar ik merk het in elk geval sinds deze update: ook wij hebben ineens last van de bekende korte audio drops bij DD streams terwijl we in het hele jaar hiervoor nooit last hadden. Alles CAT6 bekabeld aangesloten, betrokken apparaten opnieuw gestart, etc. We boeren achteruit….

Heb je je geluid dat op DD alleen staan?

heb me box bij eentje hier op pass through staan en 2 op automatisch maar op alle 3 niet wat jij omschrijft gelukkig.

nu zit ik ook wel een launcher versie hoger die vanaf deze week naar de rest gaat.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • September 23, 2024

Heb je je geluid dat op DD alleen staan?

nu zit ik ook wel een launcher versie hoger die vanaf deze week naar de rest gaat.

Tegenwoordig staat alles weer op automatisch. Met passthrough kreeg ik het bekende lipsync probleem. Het is heel gek: hoe meer KPN fixt aan de audio, hoe meer problemen ik krijg die ik voorheen niet had…. 🤔

De onderbreking van de stream in de gids die ik hiervoor meldde heb ik trouwens ook als ik het menu open, kwam ik achter. En op alle 3 boxen in huis. Gezien jouw ervaring is die regressie hopelijk alweer gefixt in de komende launcher versie van deze week dan.