Skip to main content

Ben een tv+box kwijt en moet deze nu toch retourneren...wil graag een oplossing. Deze is tijdens verhuizing kwijt geraakt

Je krijgt eerst een paar herinneringen om de TV+ retour te sturen, daarna kan KPN je een factuur sturen voor de vervangingswaarde @Chimay e.e.a. overeenkomstig de voorwaarden.

 

 


Dankjewel...was geen opzet...hoop dat factuurbedrag meevalt


Dankjewel...was geen opzet...hoop dat factuurbedrag meevalt

 

Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen.

 

Wij zijn net zoals jij klant bij KPN.😉


Al twee keer contact gehad...situatie uitgelegd en verteld dat ik de TV+box niet meer heb....enkele dagen geleden toch schriftelijk mededeling gekregen dat ik de apparatuur moet retourneren...toch nog maar een keer bellen..dank voor je reactie


Al twee keer contact gehad...situatie uitgelegd en verteld dat ik de TV+box niet meer heb....enkele dagen geleden toch schriftelijk mededeling gekregen dat ik de apparatuur moet retourneren...toch nog maar een keer bellen.. Dank voor je reactie

 

@Chimay 

Dat is heel vervelend en ook heel irritant.

De KPN medewerker (ster) wil jou waarschijnlijk niet begrijpen.

 

Wacht even op een reactie van een Moderator (KPN medewerker). 


Hoi @Chimay . Kloppen de gegevens in jouw profiel?  Dan kijk ik even met je mee. 

 

 

( Als het verhaal verder klopt zal ik een aantekening maken in het systeem dat je de tuner kwijt bent geraakt.  Dan krijg je hooguit 2 herinneringen.  Als er daarna nog een herinnering komt, laat het mij dan hier even weten. Maar dan laat ik je niet voor de kosten opdraaien)


Erg blij met duidelijk standpunt en kijk uit naar de afhandeling. Er zaten geen kwade bedoelingen achter...vind het vervelend dat het is gebeurd.


Erg blij met duidelijk standpunt en kijk uit naar de afhandeling. Er zaten geen kwade bedoelingen achter...vind het vervelend dat het is gebeurd.

Geen zorg.  De melding staat er nu duidelijk in.  

Als je nu één aanmaning hebt gehad, is er een kans dat er nog eentje komt. Daar hoef je je niks van aan te trekkken.

Als er onverhoopt nog een derde komt, laat mij het hier weten en dan handel ik het verder voor je af. Fijn weekend!


Erg blij met duidelijk standpunt en kijk uit naar de afhandeling. Er zaten geen kwade bedoelingen achter...vind het vervelend dat het is gebeurd.

Geen zorg.  De melding staat er nu duidelijk in.  

Als je nu één aanmaning hebt gehad, is er een kans dat er nog eentje komt. Daar hoef je je niks van aan te trekkken.

Als er onverhoopt nog een derde komt, laat mij het hier weten en dan handel ik het verder voor je af. Fijn weekend!

 


Duidelijk...zal ik doen en zeer bedankt voor de aangeboden oplossing


Reageer