Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box via SuperWifi moet elke dag opnieuw met wifi verbonden worden

• January 11, 2025
  • 13 reacties
  • 134 keer bekeken

Elke ochtend moet de tv+ box in de slaapkamer verbonden worden met ons wifi netwerk. Dit is op de etage met de super wifi. Als dit is gedaan werkt de tv goed. Alle resets en updates ten spijt werkt het nog steeds niet. De tv box op kabel geeft dit probleem niet.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@RuudBosboom, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede vragen van ​@Marlon92 en ​@JanD.

Hoe zit je superwifi punt op de etage aangesloten op de experiabox? Hoe brandt het lampje op dat superwifi punt?

We hebben hier ook een handig artikel over geschreven:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• January 11, 2025

Witte SuperWiFi of zwarte SuperWiFi? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 11, 2025

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen ​@RuudBosboom ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Witte SuperWiFi of zwarte SuperWiFi? 

Superwifi 2.0

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen ​@RuudBosboom ?

V12 modem

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 15, 2025

Hoi ​@RuudBosboom, welkom op onze community! Ik zie al een paar goede vragen van ​@Marlon92 en ​@JanD.

Hoe zit je superwifi punt op de etage aangesloten op de experiabox? Hoe brandt het lampje op dat superwifi punt?

We hebben hier ook een handig artikel over geschreven:

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 15, 2025

Op. 4 meter afstand van het modem met het lampje groen. De tv box geeft na iedere ochtend opnieuw verbinden aan dat de verbinding goed is in de 90%

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat klinkt prima, sluit ook een hoop uit! Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder nog?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Honeywell smart regelaar, tahoma rolluik aansturing, meerdere pc’s, ipads en iphones, smart electra en warmwater meters, smart tv, laserprinter, airco.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Ik lees je vraag nu pas goed… een 1 gb 8 poort switch op zolder.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah duidelijk, nou is het per situatie natuurlijk verschillend maar zou je eens een of meerdere apparaten kunnen ontkoppelen of uitgeschakeld laten om uit te sluiten dat deze iets van een issue veroorzaken?
Niet dat deze apparaten niet samen kunnen werken maar dan weten we in ieder geval waar we het moeten zoeken

• Nieuwkomer
  • January 20, 2025

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn tv box op de eerste etage, zelfde setup maar superwifi zwart.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Mijn superwifi box is ook zwart

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 23, 2025

​@RuudBosboom, ​@Frank1975, ik ben even benieuwd, die SuperWifi 2 op de verdieping, is die ook via wifi verbonden met je Box 12? Of loopt daar een kabel tussen? Â