Skip to main content
Beantwoord

TV+ Box zegt dat er geen internettoegang is

• March 13, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Narmina Nagijeva
Nieuwkomer

Mijn kpn tv box zegt dat er geen internettoegang is terwijl ik internet op alle andere aparaten heb.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Narmina Nagijeva, welkom bij onze community. 

Beste ​@Narmina Nagijeva welk merk en type tv-box heb je van KPN en hoe is deze aangesloten op de modem, bekabeld, of draadloos?

En welk merk en type modem?

Ook ik ben hier benieuwd naar. Zou je deze vragen nog willen beantwoorden? Dan helpen we graag. 
Mocht je liever rechtstreek contact met ons willen, maak danmakkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 13, 2025

Beste ​@Narmina Nagijeva welk merk en type tv-box heb je van KPN en hoe is deze aangesloten op de modem, bekabeld, of draadloos?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 17, 2025

Hi ​@Narmina Nagijeva, welkom bij onze community. 

Ook ik ben hier benieuwd naar. Zou je deze vragen nog willen beantwoorden? Dan helpen we graag. 
Mocht je liever rechtstreek contact met ons willen, maak danmakkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.