Skip to main content
Vraag

TV foutcode 500-5027

• June 29, 2024
  • 26 reacties
  • 223 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

26 reacties

Danielle Adriaanse
Helper

Is wel een ander probleem maar heeft ook te maken met opnames.

Ik krijg geen nieuw topic geopend dus dan idd maar hier.

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/waarom-wordt-niet-opgeslagen-waar-ik-gebleven-ben-bij-opnames-615158

Ik heb dus exact dezelfde problemen als degene van dat ⬆️⬆️⬆️ topic.

Ik heb overigens geen macbook maar een Acer gamelaptop.

Als mijn progr te lang op pauze heeft gestaan,springt het beeld terug naar "start" (met de melding die TS ook heeft) en als ik dan het programma verder wil kijken blijft de pagina iets van 5 sec zwart,springt dan terug naar (zie afbeelding foutcode 404-10143) springt dan terug naar "start" met dezelfde melding die TS ook krijgt en vervolgens MOET ik de kpn itv site opnieuw openen in de browser om verder te kunnen kijk maar ! dan begint het programma dus vanaf het begin en niet waar ik gebleven ben.

Héél soms kan ik wel gewoon opnieuw het programma starten zonder de itv site opnieuw te openen maar 9 van de 10x word niet opgeslagen waar ik was gebleven,dus mag je dat punt weer gaan opzoeken.......erg frustrerend.

Ook na het kijken van elke opname,kan ik niet terug en een nieuwe opname starten,ik MOET na elke opname,de kpn site opnieuw openen in de browser omdat ik dan constant de melsing krijg dat "de webpagina niet kan worden gevonden vanwege een fout ingetikt adres of verouderde bladwijzer" maar de bladwijzer heb ik ook al vernieuwd.

Er is dus continu een miscommunicatie op de site.