Skip to main content

Vraag 1:

 

Ik kijk altijd via itv en gebruik het tv+kastje niet,sterker nog,die staat niet eens aangesloten.

Nu heb ik sinds half/eind April (als ik het me goed herinner) glasvezel.

Sindsdien heb ik sowieso haperent beeld waarna vaak het geluid wegvalt,dan moet ik 30sec voor of achteruit skippen en dan is het geluid weer terug,dit gebeurt soms wel 10x in een uur..…

 

Vraag 2:

Ik wilde op Discovery een serieopname plannen voor Wheeler dealers,dit lukt niet en ik krijg dan foutcode 500-5027 in beeld met de melding "serie opname plannen mislukt".

Er is 87% ruimte vrij dus daar ligt het niet aan.

Maar nu komt het KPN heeft zelf deze foutcodes bedacht maar als ik dan in de probleemoplosser deze code invoer word deze foutcode niet herkent.....hoe dan ?! Het is jullie eigen verzonnen foutcode.…

Overigens lukt een enkele opname wel dus waar gaat dit fout ?

Ik begin dit behoorlijk beu te worden want sinds ik op glasvezel zit is er elke keer wel weer wat.

Kl.serv. bellen ben ik ook een beetje beu want je krijgt dan altijd dezelfde standaard vragen en je moet altijd dezelfde standaard stappen uitvoeren die ik dan al 6x geprobeerd heb....."maar mevr,we gaan toch nog even die stappen doorlopen".....ZUCHT !

Ik heb dat het afgelopen uur al 6x gedaan,precies dezelfde stappen en het werkt niet !!

En dan word het technisch te moeilijk en dan word je afgewimpelt,elke keer weer....…

 

Dus KPN en andere mensen met kennis van deze technologie,wat is hier aan de hand ?

Is wel een ander probleem maar heeft ook te maken met opnames.

Ik krijg geen nieuw topic geopend dus dan idd maar hier.

 

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/waarom-wordt-niet-opgeslagen-waar-ik-gebleven-ben-bij-opnames-615158

 

Ik heb dus exact dezelfde problemen als degene van dat ⬆️⬆️⬆️ topic.

Ik heb overigens geen macbook maar een Acer gamelaptop.

 

Als mijn progr te lang op pauze heeft gestaan,springt het beeld terug naar "start" (met de melding die TS ook heeft) en als ik dan het programma verder wil kijken blijft de pagina iets van 5 sec zwart,springt dan terug naar (zie afbeelding foutcode 404-10143) springt dan terug naar "start" met dezelfde melding die TS ook krijgt en vervolgens MOET ik de kpn itv site opnieuw openen in de browser om verder te kunnen kijk maar ! dan begint het programma dus vanaf het begin en niet waar ik gebleven ben.

 

 

 

Héél soms kan ik wel gewoon opnieuw het programma starten zonder de itv site opnieuw te openen maar 9 van de 10x word niet opgeslagen waar ik was gebleven,dus mag je dat punt weer gaan opzoeken.......erg frustrerend.

 

Ook na het kijken van elke opname,kan ik niet terug en een nieuwe opname starten,ik MOET na elke opname,de kpn site opnieuw openen in de browser omdat ik dan constant de melsing krijg dat "de webpagina niet kan worden gevonden vanwege een fout ingetikt adres of verouderde bladwijzer" maar de bladwijzer heb ik ook al vernieuwd.

Er is dus continu een miscommunicatie op de site.


Reageer