Skip to main content

Hallo. Als ik langer dan 2 uur een radio zender aan heb via de box en de tv uit is, dus rechtstreeks van box naar versterker, dan gaat de box na 2 uur in standby en dus ook het geluid uit, dus geen radio meer. Dan moet ik ff de tv aanzetten en zie je de scherm beveiliging. Dan de gids openen en is er weer geluid. Dan begint weer een sessie van 2 uur en dan weer hetzelfde verhaal. De standby stand is maximaal 2 uur. Is dit te verhelpen. B.v.d.

Stel u kiest een radiokanaal dan moet u wel op de ok toets drukken omdat te bevestigen.  Toets bijvoorbeeld kanaal 808 in en druk dan op ok. Dan kunt u de hele dag luisteren. Zet een keer de tv aan als u dat doet dan ziet u wat er gebeurt. 


Hoi Joep.

Bedankt voor je antwoord.

Dat is inderdaad zoals ik dat doe. Ik druk 902 in en dan zie je de zendernaam en de tijd over het beeld bewegen. Dan doe ik de tv uit en na 2 uur gaat het geluid uit. Dan doe je de tv aan en zie je de schermbeveiliging en begint het verhaal opnieuw. 


Hum dat is vreemd. Je kunt de schermtijd bepalen maar daar zit geen 2 uurs optie bij. Ik zal eens kijken waar dat nou vandaan kan komen. 


Hoi Joep

Voor alle duidelijkheid, het gaat hier over de kpn tv+ box. Ik stuur een foto mee, als dat lukt

 


Kan je daar de tijd niet aanpassen?


Ja dat kan. Maximaal 2 uur. 

Ik wacht totdat er een expert van de kpn reageert. Bedankt. 👍


Ik tast volledig in het duister want bij mij staat die instelling op 15 minuten....Heb je de ontvanger al een keer gereset?


Hoi @Fior .  Er is toch een optie om die schermbeveiliging helemaal uit te zetten?  Zie jij die ook?


Hai Erwin. Ik zie nu ff niets want ik ben op vakantie. Ik ga kijken als ik terug ben. Maar ik kan het mij niet herinneren. Dank je. Tot later. 👍


Apart. Die scherm beveiliging zou juist genegeerd moeten worden als je radio via het tv+ aanbod luistert. De 800 en 900 kanalen dus. 

Bij mij staat ie zelfs op maar 5 minuten maar 5 uur later speelt de radio nóg.