Skip to main content

Beste medegebruikers,

Na enige tijd wat problemen met instellen te hebben gehad, openbaart zich een nieuw vreemd fenomeen dat ik nog nooit ervaren heb.

Feitelijk zijn het 2 zaken die spelen.

Ten eerste, we zitten naar een tv programma te kijken als de ontvanger plotsklaps overschakelt naar een radiozender, ZONDER dat er iemand de AB bediend of zelfs maar in de buurt is van de AB, je moet dan de zender waar je naar zat te kijken opnieuw op TV instellen.

(Ik heb weliswaar de hele dag naar de radio (via KPN radio) zitten luisteren, maar toch vreemd🫣)

Tevens ervaar ik het vreemde feit dat wanneer ik naar een zender kijk met de optie terugkijken, het programma wat ik terug wil kijken opeens naar verder “doorspringt” verderop in het desbetreffende programma.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk verwoord heb,  En mochten er mensen zijn die dit ook ervaren hebben, ik hoor het graag.

Grtz John van Even

Beste @Queenfan, heel vervelend dat je hier tegenaan loopt! Uit het feit dat je een nieuw topic aangemaakt hebt, kan ik concluderen dat dit vaker gebeurd is? Er is niet een tweede afstandsbediening en een huisgenoot die zit te klieren? Zo nee, heb jij jouw TV+ Box al eens gereset?

 

Voor wat betreft het terugkijken en doorspringen, dat wordt in een volgende update opgelost. Ik twijfel even of dat in de laatste update al meegenomen is, daar kom ik nog op terug. 


Marcia,

Neen, er is niemand anders die zit te klieren, we zijn maar met z’n 2en thuis, dus dat kan het niet zijn.

En vwb het updaten van mijn Tv box+, dit laat ik liever ff achterwege aangezien ik al een hele tijd problemen heb gehad met mijn (geluidsinstellingen) van mijn AB / Tv box en receiver, ik heb het nu eindelijk bijna zo voor elkaar dat het werkt.

Het is sowieso raar dat dat spookzappen bestaat, wat ons daarbij ook opgevallen is, dat wanneer wij, nadat wij een programma op pauze gezet hebben en verder willen kijken, het geluid niet meer synchroon loopt.

d

Dus ben benieuwd of het bij de volgende update opgelost is.


@Queenfan ik was even benieuwd of je nog tegen problemen aanloopt na de laatste update!


Het probleem bestaat nog steeds, het rare is dat er iedere keer wat anders aan de hand.

Gisteravond waren we een programma terug aan het kijken toen het beeld helemaal weg viel, er kwam wel heel snel (in rode letters) een foutmelding, het ging me te snel om te lezen welke.

Vervolgens starte het programma 2 tot 3 keer opnieuw op en daarna werd het programma vervolgd.

Het is dus niet iedere keer hetzelfde en ik zal het in de gaten houden of het probleem zich herhaald.

Maar zijn er meer mensen die zich gemeld hebben met dit probleem?.

?


Hm, goed dat je het meldt! Er zijn meer signalen gekomen dat de TV+ Box spontaan zelf gaat zappen. We hebben alle voorbeelden, inclusief die van jou, doorgegeven. Zou jij je forumprofiel nog in willen vullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Dan kan ik dat erbij zetten 🙂.


Marcia,

Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Rest mij nog te melden dat het probleem zich voor doet als je een programma wil terugkijken, opnieuw opstarten van het modem biedt geen soelaas.

Pas als je de Tv box van de stroom afhaalt dan kun je weer (opnieuw) terugkijken, de Tv box uit en aan zetten werkt dus ook niet. Ik heb dus een sterk vermoeden dat het aan de Tv box ligt, maar ja ik ben helaas geen expert.

Ik hoop dat dit probleem opgelost wordt, want op deze manier wordt een programma terugkijken geen pretje.

 

grt John


Als ik meer informatie heb, zal ik het laten weten. Houd ook onze product updates in de gaten. Mocht het meegenomen worden in een update, dan zie je het daar ook verschijnen!


Ik wilde even laten weten dat we dit probleem aan het onderzoeken zijn. Er is dus nog geen oplossing, maar er wordt aan gewerkt!


@Queenfan ik ben even benieuwd of jij dit probleem nog steeds ervaart?


Heb er eerlijk gezegd niet meer op gelet