Skip to main content
Vraag

TV+ geeft aan in beperkte modus te zijn

• May 13, 2025
  • 3 reacties
  • 219 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Na al de problemen met tv begint het weer. KPN tv+ is in ‘beperkte modus’ maar wordt aan gewerkt is de boodschap. Online zoeken of er een storing is…….nee geen storing. Het foutcode vind ik online maar in MijnKPN is het niet herkent. Maar toch de tv ontvanger herstaart via MijnKPN en het lijkt dat alles weer goed is maar krijg wel een bericht dat ‘het is niet gelukt om de ontvanger te herstarten’…….. Zou krijgen klanted geen vertrouwen in diensten van KPN. En het probleem met de tv dat het bleef hangen….het begint nu met de tv+ kastjes. Alleen nu een seconden hangen een soort ‘hiccup’ maar het is wel irritant.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Anne Kathleen, het is me niet helemaal duidelijk wat de situatie precies is. Je had een beperkte modus foutmelding, maar na herstarten werkt het wel weer (ondanks de melding)? Speelt er op dit moment nog iets, of werkt het nu? Ik zie niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij vertelt.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via onze website kan je daar een terugbelafspraak voor maken.

Forum|alt.badge.img

Hi Jasper, nee het was eigenlijk niet echt een probleem, herstarten heeft het opgelost. Het was al het tegenstrijdig information die ik kreeg.  Op tv had ik de boodschap dat KPN wist er van en er werd aan het probleem gewerkt. Maar als ik kijk of er een storing was, nee geen storing. Toen ik via MijnKPN de herstart deed kreeg ik een boodschap dat het was niet gelukt om de interactieve tv te herstarten…….maar dat was wel gebeurt.  Snap je…… Ik wilde eigenlijk alleen doorgeven dat dit gebeurd.

Jasper van KPN
Moderator

Ah, op die manier. Het kan zijn dat de ontvanger op dat moment nog geen verbinding had en daarom een melding weergaf, maar dat is nu niet met zekerheid te zeggen. Achteraf is daar minder over te zien dan op het moment zelf. Mocht het onverhoopt toch nog voorkomen is het het beste om de genoemde terugbelafspraak te maken, er kan dan direct met je meegekeken worden naar wat er aan de hand is.