Skip to main content

Krijg na indrukken knop onder. De 7 geen resultaat, wat kan ik nog meer doen?

Het lijkt er inderdaad op dat de tv niet op de juiste ingang staat. Wat dat betreft zat je goed. 

Als de kpn afstandsbediening niet helemaal goed op jouw merk/type tv staat ingesteld kan het dat de source knop daarop het niet doet. 

Heb je het daarom al eens geprobeerd met de source knop op de bij je televisie geleverde afstandsbediening?


dank voor het antwoord.
Een knop source niet gevonden, drukte op andere knop en kreeg toen AVG4 , maar krijg ook dan verder niets, 


AVG4?

 

Het lijkt er inderdaad op dat de tv niet op de juiste ingang staat. Wat dat betreft zat je goed. 

Als de kpn afstandsbediening niet helemaal goed op jouw merk/type tv staat ingesteld kan het dat de source knop daarop het niet doet. 

Heb je het daarom al eens geprobeerd met de source knop op de bij je televisie geleverde afstandsbediening?

 

Source knop is om van ingang van de HDMI ingangen te wijzigen.

Meestal (is ook de voorkeur) zit de KPN tv ontvanger op HDMI 1

 

 


Dank je wel Joop, beeld is weer ip to date. Andere vraag  het lukt niet om met de kpn afst het geluid te regelen


@Jacobb 

Welke KPN tv ontvanger heb je en welke TV heb je? 


Een Sony tv 

Afstandsbediening T4HU190

Tv ontvanger HMB2269


Ik denk dat je bedoeld: Arcadyan HMB 2260

Dat is al weer een oud beestje ondertussen.

 

Op de Sony ab zit zo wie zo de knop Source.

Maar welke Sony tv heb je?  Bij oudere modellen kan het een andere naam hebben, input of zo. 

 

KPN ab kan ik niet vinden.

Zie hier voor de KPN tv's 

 

En is het met HDMI of scart? 


Mijn Sony werkt met “alle” knoppen met code 340 op de T4H afstandsbediening.

Houdt de bronknop en ok knop tegelijk enkele seconden ingedrukt totdat het rode ledje brandt. Daarna 3...4...0 intypen. Ledje knippert 2 x. Klaar.


Sorry fout getikt.

Ab moet zijn T4HU1910

Kpn ontv HBMI HMB2260 (Vorig jaar pas nieuw)

Tv Sony KDL32T2800


Wat is bronknop


onder de 7. zie afbeeldingen van @joop2011 .


Beste Peter, nee aan dat jouw aanwijzing betrekking heeft op het probleem van geen beeld, dat is opgelost. Het gaat nu nog over dat ik met de ab kpn niet harde en zachter kan


Die bronknop moet je ook gebruiken, samen met de ok knop, om de afstandsbediening op Sony in te stellen voor het volume.

Daarna werkt overigens de bronknop van de kpn afstandsbediening óók voor je tv.


Is de bron knop de knop met het pijltje of de knop met de streepjes


pijltje


Heb verscheidene malen geprobeerd. Bronknop (pijltje) en ok knop gedurende meerdere seconden ingedrukt, komt geen rood lichtje op ab


KPN afstandsbediening T4H

Dit is de bronknop.

Deze houdt je tegelijk met de OK knop gedurende zeker 4 seconden ingedrukt.


Beste Peter, weet niet  of het aan mijn jeugdige leeftijd ligt(93), maar heb samen met mijn vrouw het advies opgevolgd, ik de knoppen ingedrukt , maar er verschijnt geen rood lichtje, mijn vrouw (voor het geval dat we het rode lichtje gemist zouden hebben), toch maar het getal ingetikt terwijl ik de knoppen houd ingedrukt. Geen resultaat. Nog even ten overvloede  tv staat aan een zender.


mijn jeugdige leeftijd ligt(93)

Zo. Over een kleine 7 jaar komt de burgemeester 😉

Vier seconden beide knoppen samen tegelijk ingedrukt gehouden?

Gelukkig kun je je volume ook met de Sony afstandsbediening regelen. 


Hoera,hoera, de aanhouder wint. Dank je welPeter


Joepie!!! Goed gedaan!

Bloemetje verdient 🌹🌻 💐


Welkom op het forum Jacob! Wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent door Peter en Joop én dat het uiteindelijk gelukt is!


Reageer