Skip to main content

Ik ervaar ook regelmatig hikjes in het geluid, zowel met de LG soundbar als rechtstreeks op de -ook LG - tv. Ik heb al gespeeld met rechtstreekse UTP on de KPN modem, versus via een switch, versus wifi, maar het treedt voor zover ik heb kunnen achterhalen onafhankelijk van de verbinding op. Heb ook nog gespeeld met audio settings (wel/geen Dolby surround etc), maar dat geeft ook nog geen verschil. Het speelt ook echt alleen bij tv (live en terugkijken). Via de smart apps zoals Netflix en Disney heb ik er nog nooit last van gehad. Het gebeurt vrijwel elke avond wel een paar keer, zojuist weer een keer of 4 tijdens boer zoekt vrouw. 

Het lijkt voor mij alsof het issue is ontstaan na 1 van de zomer updates, eind juli of begin augustus. Eerder had ik er nog geen last van namelijk.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

 

Wat irritant @Yur2 😕

Volgens mij heb je in je aansluiting vrijwel alles al getest dat er maar te testen valt, aan jouw inzet ligt het in ieder geval niet!

Wat betreft het ontstaan na een update; zou je de ontvanger eens een ‘frisse start’ willen geven? Op die manier wordt de software opnieuw ingeladen. Als er een foutje in je ontvanger geslopen is met een recente update, wordt dat foutje hierdoor hopelijk hersteld!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Goedemiddag, bedankt voor de tip, dat ga ik komend weekend uitproberen.


Helemaal prima, hoor graag of dat voor verbetering zorgt 🙂