Skip to main content
Beantwoord

TV gids erg traag

  • 13 oktober 2020
  • 82 reacties
  • 17888 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

82 reacties

  • 0 reacties
  • 6 december 2020

Heb inmiddels officieel een klacht ingediend, kijken of dat nog iets oplevert.

 


  • Deelnemer
  • 9 reacties
  • 6 december 2020

Zijn er KPN klanten waarbij de trage tv gids opgelost is?


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2588 reacties
  • 6 december 2020
FerdiB schreef:

Zijn er KPN klanten waarbij de trage tv gids opgelost is?

Nog niet


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 december 2020

Ook ik ervaar nu al een hele tijd de enorm trage gids, sinds deze week is het nog erger geworden. Dit is inderdaad belachelijk, ik betaal meer dan 70 euro per maand voor internet en tv en de tv is nauwelijks bruikbaar door de trage gids. Wat is het probleem met de oude gids? Die werkte voor ons prima


  • 0 reacties
  • 6 december 2020

Ja begin terug te verlangen naar Telfort, stukken beter en goedkoper dan KPN. Alternatief is XS4all, dat schijnt goed te zijn (en is ook KPN), maar die zijn duur. Ga kijken wat KPN er voor over heeft om mij binnen boord te houden anders ben ik weg.

Is namelijk belachelijk  dat je voor diensten betaald die niet naar behoren werken. Bij Telfort werd daar altijd adequaat op gereageerd is mijn ervaring.

Nog een irritatie dan. Een extra WiFi punt aansluiten schakelt bij KPN je WiFi op de Experiabox uit ????. Lekker handig toch, dan moet je op de begane grond nog een extra wifipunt installeren (kassa voor KPN). Bij Telfort kon je dan in de Admin van de Experiabox weer de WiFi aanzetten, maar bij KPN niet.


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 december 2020

Wat een ramp dat KPN. het menu en de gids is zo verschrikkelijk traag, en het blijkt uit alle reacties dat ik niet de enige ben. Ook ik heb de verplichte overstap van Telfort naar KPN moeten maken. Nog een probleem is de opgenomen programma’s ik heb heel veel programma’s in mijn opslag staan die ik zelf nooit heb opgenomen. Wat een ellende. Ik hoop dat alles snel zal worden opgelost. 


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 8 december 2020

Hallo allemaal!

Vervelend om te lezen dat jullie zo veel problemen met het nieuwe tv menu hebben en dan vooral de traagheid. Gelukkig heb ik goed nieuws! Op 10 december zal er een nieuwe update komen waarmee we hopen de traagheid te verbeteren. Voor meer informatie verwijs ik jullie naar het topic over het nieuwe tv menu.


C_k
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 8 december 2020

Het zal inderdaad tijd worden dat die traagheid opgelost wordt, ik ben er inmiddels ook wel klaar mee

Het duurt gemiddeld 7 seconden voor het beeld over springt. Pffffff


  • 0 reacties
  • 8 december 2020
Jose_ schreef:

Hallo allemaal!

Vervelend om te lezen dat jullie zo veel problemen met het nieuwe tv menu hebben en dan vooral de traagheid. Gelukkig heb ik goed nieuws! Op 10 december zal er een nieuwe update komen waarmee we hopen de traagheid te verbeteren. Voor meer informatie verwijs ik jullie naar het topic over het nieuwe tv menu.

Laten we het hopen ja.

Hebben jullie ook een oplossing voor het feit dat een Experia WiFi het WiFi signaal op de Experiabox uitzet (in mijn geval een V10). Vervelend en is ook via de Admin niet meer aan te zetten.

Als dit niet op te lossen is dan graag antwoord waarom dit zo is.


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 9 december 2020

Hoi @Wittenho! Het klopt dat de Experia Wifi de wifi van de Experia Box V10 uitzet. Ditzelfde geldt bij de V8 en V9. Bij de V10a blijft de wifi wel aan staan. Waarom wifi wordt uitgezet bij de V10 lees je o.a. in het topic: Experia Wifi zet wifi V10 uit?.


  • 0 reacties
  • 9 december 2020
Jose_ schreef:

Hoi @Wittenho! Het klopt dat de Experia Wifi de wifi van de Experia Box V10 uitzet. Ditzelfde geldt bij de V8 en V9. Bij de V10a blijft de wifi wel aan staan. Waarom wifi wordt uitgezet bij de V10 lees je o.a. in het topic: Experia Wifi zet wifi V10 uit?.

En hoe kom ik dan als klant aan een V10a?


  • 0 reacties
  • 9 december 2020
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Hoi @Wittenho! Het klopt dat de Experia Wifi de wifi van de Experia Box V10 uitzet. Ditzelfde geldt bij de V8 en V9. Bij de V10a blijft de wifi wel aan staan. Waarom wifi wordt uitgezet bij de V10 lees je o.a. in het topic: Experia Wifi zet wifi V10 uit?.

En hoe kom ik dan als klant aan een V10a?

Laat ook maar heb reviews gelezen van de 10a wordt je niet vrolijk van. Alternatief is dan een Fritzbox, maar kost € 7,50 per maand en dan zit ik weer vast aan een jaarcontract. Weet ook niet of deze box samengaat met WiFi versterkers van KPN?


  • 0 reacties
  • 9 december 2020
Wittenho schreef:
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Hoi @Wittenho! Het klopt dat de Experia Wifi de wifi van de Experia Box V10 uitzet. Ditzelfde geldt bij de V8 en V9. Bij de V10a blijft de wifi wel aan staan. Waarom wifi wordt uitgezet bij de V10 lees je o.a. in het topic: Experia Wifi zet wifi V10 uit?.

En hoe kom ik dan als klant aan een V10a?

Laat ook maar heb reviews gelezen van de 10a wordt je niet vrolijk van. Alternatief is dan een Fritzbox, maar kost € 7,50 per maand en dan zit ik weer vast aan een jaarcontract. Weet ook niet of deze box samengaat met WiFi versterkers van KPN?

Heb contact gehad met XS4all zij willen je natuurlijk graag overnemen. Je krijgt dan een Fritz box en een extra WiFi versterker. Installatie is gratis. Zij zijn na een lager tarief de eerste 4 maanden duurder dan kpn, maar je hebt dan beter materiaal en een betere provider. Zij hebben aangegeven dat WiFi versterkers van Telfort en KPN ook werken met een Fritzbox. Onzin als dat je WiFi uitgeschakeld wordt op je box heb je dan ook geen last van. Betekent voor mij dat ik in ieder geval geen nieuwe apparatuur hoef aan te schaffen als ik overstap.

En dat is wat ik ga doen als na donderdag bij KPN de problemen met de trage TV gids niet zijn opgelost.  

 

 


Sorry hoor maar hier word je toch niet vrolijk van?

 


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 december 2020
Cornelis060753 schreef:

Sorry hoor maar hier word je toch niet vrolijk van?

 

Hier hetzelfde probleem. Geef KPN nog een week, als het dan nog zo is ga ik mijn kerstvakantie gebruiken om te bekijken waar ik het beste naar kan overstappen. Geen zin om voor 70 euro per maand een soort beta-tester te zijn


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 december 2020

Het blijft tobben met KPN. Telfort had het beter voor elkaar. Maar ja …….. in mijn omgeving heeft KPN geen glasvezel anders zou ik die nog kunnen proberen. Het moet niet veel langer meer duren, dan ga ik toch maar naar een andere provider.


  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 10 december 2020
Eugene42 schreef:

Het blijft tobben met KPN. Telfort had het beter voor elkaar. Maar ja …….. in mijn omgeving heeft KPN geen glasvezel anders zou ik die nog kunnen proberen. Het moet niet veel langer meer duren, dan ga ik toch maar naar een andere provider.

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad en ben al jaren een tevreden klant, ook voor internet en mobiel. Maar dit is gewoon niet te doen, ik kan nu niet eens meer zappen


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 december 2020
Cornelis060753 schreef:

Sorry hoor maar hier word je toch niet vrolijk van?

 

Deze melding kregen wij ook een kwartier geleden.

De tv gids is de laatste week(8sec wachten) nog langzamer dan daarvoor(5 sec wachten)...


  • 0 reacties
  • 11 december 2020

Aanvankelijk gisteravond even een verbetering 

vandaag weer terug bij af, verschil is marginaal met voor de update.


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 12 december 2020

Goedemorgen allen,

Helaas was er gisteren een storing betreffende interactieve TV, deze is inmiddels gelukkig opgelost. Ik vermoed dat jullie daardoor problemen hadden met tv kijken. Meer informatie over de storing vindt je in het topic: Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar.


  • 0 reacties
  • 12 december 2020
Jose_ schreef:

Goedemorgen allen,

Helaas was er gisteren een storing betreffende interactieve TV, deze is inmiddels gelukkig opgelost. Ik vermoed dat jullie daardoor problemen hadden met tv kijken. Meer informatie over de storing vindt je in het topic: Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar.

Ik heb geen stoorning gehad, maar update heeft niets geholpen. Even trage gids nu als voor de update.

Heb jij daar ook een verklaring voor?


  • 0 reacties
  • 12 december 2020
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Goedemorgen allen,

Helaas was er gisteren een storing betreffende interactieve TV, deze is inmiddels gelukkig opgelost. Ik vermoed dat jullie daardoor problemen hadden met tv kijken. Meer informatie over de storing vindt je in het topic: Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar.

Ik heb geen stoorning gehad, maar update heeft niets geholpen. Even trage gids nu als voor de update.

Heb jij daar ook een verklaring voor?

Was vandaag bij mijn vader, had voorheen ook Telfort nu KPN en bij hem ook enorm trage tv gids.

Zou graag mijn Telfort gids weer terug hebben. Dit is blijkbaar de norm bij KPN. Zogenaamde update is gewoon window dressing. Geef het gewoon eerlijk toe jullie hebben een gids gelanceerd die niet functioneert.


  • 0 reacties
  • 12 december 2020
Wittenho schreef:
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Goedemorgen allen,

Helaas was er gisteren een storing betreffende interactieve TV, deze is inmiddels gelukkig opgelost. Ik vermoed dat jullie daardoor problemen hadden met tv kijken. Meer informatie over de storing vindt je in het topic: Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar.

Ik heb geen stoorning gehad, maar update heeft niets geholpen. Even trage gids nu als voor de update.

Heb jij daar ook een verklaring voor?

Was vandaag bij mijn vader, had voorheen ook Telfort nu KPN en bij hem ook enorm trage tv gids.

Zou graag mijn Telfort gids weer terug hebben. Dit is blijkbaar de norm bij KPN. Zogenaamde update is gewoon window dressing. Geef het gewoon eerlijk toe jullie hebben een gids gelanceerd die niet functioneert.

Wat mij dan intrigeert is dat Telfort zijn zaakjes wel op orde had maar die moeten dan van KPN het veld ruimen.

vind het als klant enorm zuur dat ik voor dit broddelwerk moet betalen.


  • 0 reacties
  • 12 december 2020
Wittenho schreef:
Wittenho schreef:
Wittenho schreef:
Jose_ schreef:

Goedemorgen allen,

Helaas was er gisteren een storing betreffende interactieve TV, deze is inmiddels gelukkig opgelost. Ik vermoed dat jullie daardoor problemen hadden met tv kijken. Meer informatie over de storing vindt je in het topic: Storing i-TV programma gids en opnames niet beschikbaar.

Ik heb geen stoorning gehad, maar update heeft niets geholpen. Even trage gids nu als voor de update.

Heb jij daar ook een verklaring voor?

Was vandaag bij mijn vader, had voorheen ook Telfort nu KPN en bij hem ook enorm trage tv gids.

Zou graag mijn Telfort gids weer terug hebben. Dit is blijkbaar de norm bij KPN. Zogenaamde update is gewoon window dressing. Geef het gewoon eerlijk toe jullie hebben een gids gelanceerd die niet functioneert.

Wat mij dan intrigeert is dat Telfort zijn zaakjes wel op orde had maar die moeten dan van KPN het veld ruimen.

vind het als klant enorm zuur dat ik voor dit broddelwerk moet betalen.

Net geprobeerd weer een klacht in te dienen, maar tja,  lukt niet door technische problemen. Waar eindigt dit...?


  • 0 reacties
  • 12 december 2020

Heb reviews gelezen van xs4all sinds kpn inmenging. Niet bepaald positief. 
Conclusie: het is uiteindelijk weer een ordinaire geld kwestie. Telfort en xs4all was prima tot dat kpn er zich mee ging bemoeien.